پرداخت 4800 وام ضروری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد
کد خبر: 3721376
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
شایسته‌جو خبر داد:

پرداخت 4800 وام ضروری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال گذشته چهار هزار و 800 وام ضروری با اعتبار 19 میلیارد و 508 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

پرداخت 4800 وام ضروری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه در سال گذشته 35 هزار و 419خانوار از حمایت‌های کمیته امداد در استان بهره‌مند شدند، گفت: از این تعداد 22 هزار خانوار با سرپرست زن هستند.
وی پرداخت وام ضروری به منظور تأمین هزینه‌های درمانی، خرید، تامین مسکن و حل مشکلات مددجویان را از اقدامات کمیته امداد عنوان کرد وافزود: طی سال گذشته چهار هزار و 800 وام ضروری با اعتبار 19 میلیارد و 508میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.
وی تامین لوازم ضروری مددجویان را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد و افزود: در سال گذشته هزار و 118 مورد از لوازم ضروری مددجویان با اعتبار بیش از 222 میلیون تومان خریداری و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه اقشار نیازمند استان بیش از 110 خدمت حمایتی از کمیته امداد دریافت می‌کنند، گفت: هزار و 800 کودک زیر پنج سال استان که از بیماری سوءتغذیه رنج می‌برند تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند و حمایت‌ شدند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح«همسفره» توسط کمیته امداد گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه در کمک به کاهش و رفع سوءتغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان در پایان گفت: کمک به ازدواج هزار و 192 نفر از مددجویان تحت حمایت، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه بیش از پنج هزار دانش‌آموز و 859 دانشجو و پرداخت بیش از 9 هزار کمک موردی با اعتبار یک میلیارد و 952 میلیون تومان از کمک‌های کمیته امداد به مددجویان در سال گذشته بوده است.
انتهای پیام

captcha