حمایت خیرین از ۱۸۵۱ یتیم و فرزند محسنین در استان مرکزی
کد خبر: 3721453
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

حمایت خیرین از ۱۸۵۱ یتیم و فرزند محسنین در استان مرکزی

گروه اجتماعی – معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: هزار و ۵۶۶ حامی در ایام ماه مبارک رمضان حمایت از هزار و ۸۵۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی را عهده‌دار شدند.

حمایت خیرین از 1851 یتیم و فرزند محسنین در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شاپور جلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه جذب حامی برای ایتام و کودکان محسنین از برنامه‌‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان بوده است، گفت: هزار و 566 حامی در ایام ماه مبارک رمضان حمایت از هزار و 851 یتیم و فرزندان محسنین را عهده‌دار شدند. از این کودکان 877 نفر ازایتام و 974 نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد بوده است.
وی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمندی می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، گفت: این حامیان متعهد شده‌اند ماهیانه به طور میانگین 30 هزار تومان به حساب هر یک از این ایتام و فرزندان محسنین واریز کنند.
جلالی ضمن تقدیر از حامیان استان گفت: حامیان طرح‌های«اکرام ایتام » و «محسنین» در سال جاری تا کنون یک میلیارد و 735 میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد امین مردم است و تمام کمک‌های مردمی با توجه به نیت افراد در کمک به نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و نیز مراکز نیکوکاری استان مرکزی در ماه رمضان آماده ثبت‌نام از مردم نیکوکار برای حمایت از فرزندان نیازمند هستند.
انتهای پیام

captcha