خاطره‌سازی قاریان با تلاوت‌های فاخر/ مسجد مملو از جمعیت شد
کد خبر: 3721615
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
رویداد شب گذشته در اسلامشهر؛

خاطره‌سازی قاریان با تلاوت‌های فاخر/ مسجد مملو از جمعیت شد

گروه جلسات و محافل ــ شب گذشته به همت مجمع قرآنیان اسلامشهر، محفل انس با قرآن برگزار شد که قاریان حاضر با تلاوت‌های فاخر خود شبی به یاد ماندنی را رقم زدند.

رد نشود////خاطره‌سازی قاریان با تلاوت‌های فاخر/جا برای نشستن مردم نبود

به گزارش ایکنا؛ شب گذشته مصادف با بیست‌وچهارم رمضان المبارک، محفل انس با قرآن به همت مجمع قاریان و حافظان شهرستان اسلامشهر واقع در مسجد جامع حسین بن علی(ع) شهرک قائمیه برگزار شد.
در این محفل پر شور انس با قرآن که همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد، شاهد هنرنمایی قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان از جمله محمد کاظمی، قاری برجسته اسلامشهری و حامد شاکرنژاد بودیم که تلاوتشان موجب شد تا مردم بیش از پیش به وجد آیند.
تلاوت‌ قرآن از سوره‌های حشر، اعلی و کوثر توسط محمد کاظمی به خوبی ظرفیت بالای شهرستان اسلامشهر در زمینه قرآنی را بار دیگر به رخ کشید و حامد شاکرنژاد نیز به زیبایی آیاتی از سور مبارکه یس و ضحی را تلاوت کرد و مورد تشویق حاضران جلسه قرار گرفت.
از نکات قابل توجه این محفل نورانی حضور پر شور مردم بود، به طوری که اواسط این برنامه در مسجد، جایی برای نشستن وجود نداشت و این محفل به خوبی نشان داد که همواره محافل قرآنی در کشورمان با استقبال خوبی مواجه است و مردم نیز اگر در معرض تلاوت خوب و با کیفیت قرار بگیرند به خوبی از آن استقبال می‌کنند و لازم است که از این دست محافل بیش از پیش وجود داشته باشد.
در ادامه این محفل نورانی گروه هم‌خوانی شمس که متشکل از قاریان ممتاز کشورمان است به اجرای برنامه پرداختند، همچنین اجرای برنامه حفظ توسط دو حافظ نوجوان کل قرآن نیز از دیگر برنامه‌ها بود.
در ادامه صوت تلاوت‌ها تقدیم می‌شود
تلاوت محمد کاظمی

کد
 
تلاوت حامد شاکرنژاد
 
کد
 
انتهای پیام
captcha