اعلام فراخوان جذب مربی قرآن از سوی مؤسسه مکتب‌الحسین(ع)
کد خبر: 3722205
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

اعلام فراخوان جذب مربی قرآن از سوی مؤسسه مکتب‌الحسین(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه خیریه مکتب‌الحسین(ع) با همکاری مؤسسه نورالقرآن اصفهان، اقدام به جذب مربی قرآن کریم کرده است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه خیریه مکتب‌الحسین(ع) اصفهان به منظور اجرای طرح آموزش قرآن به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست این شهرستان، اقدام به جذب نیروی آقا و بانو کرده است.
این طرح برای نخستین بار از سوی مؤسسه با هدف آموزش و تقویت کودکان علاقه‌مند که موقعیت خانوادگی و اجتماعی امکان فراگیری قرآن کریم را به آنها نداده است، در نظر گرفته شده است. آموزش‌های مورد توجه از مقطع پنجم ابتدایی تا پیش‌دانشگاهی برای کودکان تعیین شده است.
این مرکز با دارا بودن انجمن‌های متنوعی چون انجمن قرآن، علم و فناوری، ادب و هنر، مدیریت فردی، کار و ابتکار، ورزش و سلامتی موفق به ارائه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای کودکان و علاقه‌مندان شده است.

اعلام فراخوان جذب مربی قرآن از سوی مؤسسه مکتب الحسین(ع)
در این راستا، مؤسسه اقدام به جذب نیروهای قرآنی کرده است که مربیان با داشتن شرایط سنی حداقل 35 سال می‌توانند در رشته‌های روان‌خوانی، تجوید، تواشیح، حفظ، صوت و لحن، قرائت با مراجعه به اصفهان، میدان قدس، انتهای خیابان مصلی، میدان شهید فهمیده، اول خیابان عطار نیشابوری، کوچه ارشاد، مؤسسه خیریه مکتب‌الحسین(ع) ثبت نام کنند.
همچنین بانوان علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره09139194515 و آقایان با شماره 09103158480 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha