پرداخت ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان مرکزی
کد خبر: 3725575
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

پرداخت ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان مرکزی

گروه اجتماعی – مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال گذشته بیش از ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد.

پرداخت 57 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد تولید‌کننده فقر نیست گفت: کمیته امداد بهره‌بردار فقری است که در جایی دیگر تولید می‌شود و ماهیت فقر در جامعه امروز ریشه فرهنگی دارد.
وی با اشاره به اینکه در حال‌حاضر هزار خانواده در پشت نوبت حمایت این نهاد در استان هستند، افزود: زمان‌دار‌شدن خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت از برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته امداد است.
موسی‌نژاد با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از 57 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد، مطرح کرد: کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با ایجاد سه هزار و 500 فرصت شغلی رتبه سوم کشوری را در توانمندسازی مددجویان به خود اختصاص داد.
وی در ادامه گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری تکیه‌گاه اصلی کمیته امداد مردم هستند و باید نقش مردم در امداد‌رسانی و کمک به محرومان جدی‌تر دنبال شود.
مدیر کل کمیته امداد استان در پایان با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های توانمندی در ابعاد مختلف، افزایش روحیه اعتماد‌به‌نفس و ریسک‌پذیری از برنامه‌های آتی کمیته امداد در سال جاری است، مطرح کرد: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد توسعه مشاغل خانگی، فراهم کردن عرصه ارائه محصولات مددجویان، افزایش خدمت‌رسانی در مناطق محروم و دور‌افتاده است که با همکاری امدادگران، مدیران و مسئولان محقق می‌شود.
انتهای پیام

captcha