واریز حق‌بیمه بیش از چهار‌هزار مددجوی تحت‌حمایت استان مرکزی
کد خبر: 3726544
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

واریز حق‌بیمه بیش از چهار‌هزار مددجوی تحت‌حمایت استان مرکزی

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: حق بیمه سه ماهه اول سه هزار و ۸۷۱ نفر از مددجویان مشمول بیمه‌های اجتماعی و ۳۷۸ نفر از قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار یک میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.

واریز حق‌بیمه بیش از چهار‌هزار مددجوی تحت‌حمایت استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد رضا شایسته‌جو، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندی مددجویان است، گفت: از فعالیت‌های کمیته امداد که با رویکرد توانمند‌سازی انجام شده معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی به سازمان تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه برای آن‌ها است.
وی مطرح کرد: حق بیمه سه ماهه اول سه هزار و 871نفر از مددجویان مشمول بیمه های اجتماعی و 378 نفر از قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار یک میلیارد و 272 میلیون تومان به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شد.
وی افزود: حق بیمه زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال وقالیبافان تحت حمایت، جهت بهره‌مندی از مزایای مستمری، بازنشستگی وفوت تامین اجتماعی به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز می‌شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی در ادامه گفت: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی‌درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص و از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان است.
وی در پایان گفت: در صورت رسیدن به خودکفایی پایدار، برقراری مستمری بازنشستگی، فوت و یا از کارافتادگی بنا به تشخیص کمیسیون‌های حمایتی کمیته امداد و توانایی پرداخت حق بیمه توسط بیمه شده، خدمت پرداخت بیمه برای مددجو به پایان می‌رسد.
انتهای پیام

captcha