فعالیت 552 کانون فرهنگی و هنری مساجد در کرمانشاه
کد خبر: 3726874
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵

فعالیت 552 کانون فرهنگی و هنری مساجد در کرمانشاه

گروه اجتماعی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بیش از 23 هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد کشور فعالیت می‌کنند که از این تعداد 552 مسجد در کرمانشاه فعال است.

فعالیت 552 کانون فرهنگی و هنری مساجد در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت آسمانی‌ها در کانون نورالحسین کرمانشاه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت‌های قوی هستند که در امر اجرای برنامه‌های فرهنگی مشغول بکارند.
وی افزود: کانون‌های مساجد در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری وابسته به مردم و جوانان و نوجوانان هستند و با تمام توان و قدرت در سطح مساجد به فعالیت می‌پردازند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به فعالیت 552 کانون مساجد در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بیش از 23 هزار کانون در سطح مساجد کشور فعالیت می‌کنند.
حجت‌الاسلام جعفری درادامه اظهار کرد: کانون‌ها از طریق سامانه الکترونیکی وزارت ارشاد با ثبت مدارک و اسناد خود مورد حمایت قرار می‌گیرند.
وی گفت: جوانان متعهد و متدین بسیاری در کانون‌های مساجد در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی فعالیت می‌کنند و هر کجا نظام به آن‌ها نیاز داشته باشد حضوری پر رنگ دارند.
انتهای پیام

captcha