جذب ۳۲ میلیون تومان کمک مردمی در استان مرکزی از طریق روش‌های نوین
کد خبر: 3727051
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
جلالی خبر داد:

جذب ۳۲ میلیون تومان کمک مردمی در استان مرکزی از طریق روش‌های نوین

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان مرکزی طی سال جاری تا‌کنون ۳۲ میلیون تومان از طریق روش‌های نوین به نیازمندان کمک کرده‌اند.

جذب 32 میلیون تومان کمک مردمی در استان مرکزی از طریق روش‌های نوین

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته ‌امداد با شناخت ابعاد مختلف زندگی و مشکلات نیازمندان جامعه، کمک‌های مردمی را به سمت خانوارهای نیازمند هدایت می‌کند، افزود: مردم استان مرکزی طی سال جاری تا‌کنون 32 میلیون تومان از طریق روش‌های نوین به نیازمندان کمک کردند.
وی سرعت انتقال وجوهات و پیشگیری از فرسودگی پول ملی را از مزایای استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی در پرداخت کمک‌های مردمی دانست و گفت: امکان انتخاب نوع کمک به خیران و کاهش هزینه‌ها از دیگر مزیت‌های استفاده از این روش است.
وی با بیان اینکه طی سه‌ماهه ابتدای سال‌جاری سه هزار و 45 صندوق صدقات کوچک بین همشهریان استان مرکزی توزیع شده است، افزود : مردم استان مرکزی در سه ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 900 میلیون تومان در قالب صدقه به نیازمندان کمک کردند.
جلالی در ادامه گفت: شماره‌گیری #086*8877* به همراه ارسال عدد 3 به شماره 30003333، دریافت و نصب اپلیکیشن سنا(سامانه نیکوکاری امداد) و تلفن ملی شبکه نیکوکاری 0968877آماده دریافت کمک‌های مردمی، نذورات و هدایای مردمی در کمک به نیازمندان است.
جلالی در پایان با اعلام اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری اولی‌ترین مکان تمرکز صدقات و اعانات کمیته امداد است، گفت: تمامی کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خیران در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

captcha