اختصاص ۲۳۹ میلیون تومان بابت کمک‌هزینه بیماران نیازمند در استان مرکزی
کد خبر: 3727646
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

اختصاص ۲۳۹ میلیون تومان بابت کمک‌هزینه بیماران نیازمند در استان مرکزی

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی سال جاری تا‌کنون ۲۳۹ میلیون تومان بابت کمک‌هزینه بیماران نیازمند و به منظور پرداخت حق‌بیمه فرانشیز مکمل این افراد توسط کمیته امداد استان مرکزی اختصاص داده شده است.

اختصاص 239 میلیون تومان بابت کمک‌هزینه بیماران نیازمند در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه پرداخت هزینه‌های درمان مددجویان بخشی از فعالیت‌های حمایتی کمیته است، گفت: از اقدامات این نهاد کمک‌درمانی و مالی به بیماران خاص و صعب‌العلاج نیازمند است.
وی با اشاره به اینکه پزشکان طرف قرارداد همکاری‌های مستمر و مطلوبی را با کمیته امداد دارند که در سایه این همکاری‌ها توانسته‌ایم بخشی از مشکلات درمانی مددجویان را برطرف کنیم، افزود: طی سال جاری تاکنون 239 میلیون تومان بابت کمک‌هزینه بیماران نیازمند و به منظورپرداخت حق‌بیمه فرانشیز مکمل این افراد توسط کمیته امداد استان مرکزی اختصاص داده شده است.
این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد در پرداخت هزینه‌های دارو، ارائه خدمات بستری، خدمات مکمل مددجویی شامل تامین لوازم مصرفی جانبی و مراقبت در منزل به مددجویان کمک می‌کند، مطرح کرد: در حال حاضر یک هزار و صد بیمار خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی بهره‌مند هستند.
وی افزود: کمیته امداد خدمات مختلف بهداشتی و درمانی را در قالب هزینه نگهداری، هزینه لوازم پزشکی، تجهیزات توانبخشی، ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پرداخت فرانشیز هزینه‌های بستری به بیماران تحت حمایت ارائه می‌کند که با مشارکت مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم خیر و نیکوکاران می‌توانیم شرایط زندگی بیماران را به بهترین نحو ممکن بهبود بخشیم.
شایسته‌جو در پایان گفت: برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت، بهسازی سرویس و حمام بهداشتی از منابع دولتی و درآمدی کمیته امداد از اقدامات برنامه‌ریزی کمیته امداد در سال جاری به منظور ارتقای شاخص‌های بهداشتی مددجویان است.
انتهای پیام

captcha