راهیابی ۱۳۷ اثر از طلاب استان مرکزی به بخش داوری جشنواره علامه‌حلی(ره)
کد خبر: 3732262
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

راهیابی ۱۳۷ اثر از طلاب استان مرکزی به بخش داوری جشنواره علامه‌حلی(ره)

گروه معارف - معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی از راه‌یابی ۱۳۷ مقاله طلاب حوزه علمیه استان به داوری تفصیلی دومین جشنواره استانی و دهمین جشنواره کشوری علامه حلی (ره) خبر داد.

راهیابی 137 اثر از طلاب استان مرکزی به بخش داوری جشنواره علامه‌حلی(ره)

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فراخوان دهمین جشنواره علامه حلی(ره) سال 96 اعلام شد و امسال برای دومین سال متوالی این جشنواره به صورت استانی در استان مرکزی برگزار میشود.
حجتالاسلام محمود مرادی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی، در این‌باره گفت: ۳۰۰مقاله توسط طلاب سطح سه حوزه علمیه خواهران و برادران استان به دومین جشنواره علامه حلی استان و دهمین جشنواره کشوری بارگذاری شده است که از این تعداد 270 مقاله ارائه شده است.
وی تصریح کرد: امسال به منظور ارتقای کیفی این جشنواره با غربال‌گری انجام شده از ارسال مقالات کم کیفیت جلوگیری شده است، تمام مقالات ارسال شده توسط طلاب نگارش شده و تلاش شده از ورود مقالات کپی جلوگیری شود. از 270 مقاله ارائه شده 170 مقاله ویژه طلاب برادر و 100 مقاله توسط طلبه‌های خواهر ارسال شده است.
مرادی اضافه کرد: داوری اجمالی به پایان رسیده و از 126 مقاله راه‌یافته به داوری بخش اجمالی برادران 83 اثر امتیاز بالای 75 کسب کرده و از 100 مقاله بانوان 54 اثر به داوری مرحله تفصیلی وارد شده است. داوری این بخش تا پایان مرداد توسط داوران حاذق در رشته‌های مختلف انجام می‌شود. اختتامیه مرحله استانی و تجلیل از آثار برتر آذر ماه همزمان با هفته پژوهش برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha