پرداخت تسهیلات اشتغال به ۹۷۸ مددجوی استان مرکزی
کد خبر: 3732915
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
مدیرکل کمیته امداد خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال به ۹۷۸ مددجوی استان مرکزی

گروه اجتماعی - تعداد ۹۷۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از محل تسهیلات قرض الحسنه بند (د) تبصره بودجه سال ۹۶ با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند.

پرداخت تسهیلات اشتغال توسط بانک ملی به 978 مددجو

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ارائه خدمات در کمیته امداد زمان‌دار است، گفت: اساس فعالیت‌های کمیته امداد بر اساس توانمندی مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه از هزار و 560 مددجوی معرفی شده به بانک ملی برای دریافت تسهیلات 978 نفر تا کنون وام خود را دریافت کردند، گفت: این تعداد از مددجویان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بند(د) تبصره بودجه سال 96 وام اشتغال با اعتبار 16 میلیارد و 196 میلیون تومان دریافت کردند.
وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته بیش از ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شد، مطرح کرد: کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته با ایجاد سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی رتبه سوم کشوری را در توانمندسازی مددجویان به خود اختصاص داد.
مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد توسعه مشاغل خانگی، فراهم کردن عرصه ارائه محصولات مددجویان، افزایش خدمت‌رسانی در مناطق محروم و دور‌افتاده است که با همکاری امدادگران، مدیران و مسئولان محقق می‌شود.
احمد ملکی‌راد مدیر امور شعب بانک ملی استان مرکزی نیز با بیان اینکه خدمات کمیته امداد در کمک به اقشار نیازمند قابل تقدیر است، گفت: کمیته امداد یاور محرومان است و اقدامات این نهاد حمایتی در ایجاد اشتغال برای مددجویان تاثیر قابل توجهی در رفع معضل بیکاری دارد.
شایسته ذکر است، در پایان این جلسه توسط مدیر کل کمیته امداد استان ازمدیر امور شعب بانک ملی استان مرکزی به دلیل کسب رتبه برتر در پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت‌حمایت تقدیر شد.
انتهای پیام

captcha