برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در خراسان‌جنوبی اعلام شد
کد خبر: 3735368
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در خراسان‌جنوبی اعلام شد

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی گفت: برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در خراسان‌جنوبی اعلام شد.

برنامه‌های سالروز ورود آزادگان در خراسان‌جنوبی اعلام شد

مهدی نارمنجی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این نهاد، برنامه‌هایی را برای گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان به میهن تدارک دیده است.
وی افزود: برنامه محوری اجتماع بزرگ آزادگان با حضور استاندار، فرماندار و مسئولین اجرایی استان و دیدار آزادگان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند از جمله این برنامه‌ها است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی ادامه داد: برگزاری مراسم گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مراسم حرکت نمادین آزادگان در سطح شهر، برگزاری جشن عمومی سالروز ورود آزادگان و جلسه دورهمی و شب نشینی آزادگان و مرور خاطرات اسارت از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
نارمنجی ادامه داد: همچنین کوهپیمایی آزادگان و خانواده‌ها، حضور آزادگان در مراسم نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه آزادگان و فرزندان و اهدای خون توسط آزادگان داوطلب از دیگر برنامه‌ها است.
وی یادآور شد: دیدار با خانواده‌های آزادگان شهید و متوفی، دیدار با آزادگان پیشکسوت، دیدار آزادگان بسیجی و سپاهی با فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)، دیدار آزادگان نیروی انتظامی با فرماندهی انتطامی خراسان جنوبی و برگزاری جلسه شبی با قرآن و گردهمایی همسران آزادگان از دیگر برنامه‌های سالروز ورود آزدگان است.
انتهای پیام

captcha