راه‌یابی 21 همدانی به مسابقات سراسری قرآن اوقاف
کد خبر: 3735698
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

راه‌یابی 21 همدانی به مسابقات سراسری قرآن اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان از اعلام نتایج رقابت‌های چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی همدان خبر داد و گفت: از میان هزار و ۵۰۰ شرکت‌کننده در این دور از مسابقات، 21 نفر موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.

راه یابی 56 همدانی به مسابقات سراسری قرآن اوقاف

مجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان از اعلام نتایج رقابت‌های چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی همدان خبر داد و گفت: از میان هزار و 500 شرکت کننده در این دور از مسابقات، 21 نفر موفق به حضور در مرحله کشوری شدند.
وی با اعلام نتایج در بخش آقایان افزود: مهدی آخوندی، برگزیده بخش حفظ 50 جز و آقایان رضا احمدی، محمد امین میرزاخانپور و علی ترابی به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ 10 جزء انتخاب شدند.
جمالی اضافه کرد: محمد داوریان رتبه برتر حفظ 20 جز و آقایان محمود بابایی، مهرداد نجفی و محمد صابر فخار مقام آوران اول تا سوم رشته حفظ کل بودند، مهدی ساعد، احسان بیات و مسعود صفری نیز به عنوان نفرات راه یافته به مرحله کشوری در رشته قرائت انتخاب شدند.
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: نفرات راه یافته به مرحله کشوری در رشته دعاخوانی به ترتیب، محمدمهدی عبدالملکی، مجید شمخانی و وحید روحی اعلام شدند در رشته اذان نیز، رضا فلاح، جواد مولایی و سعید بهرام نیا به عنوان مقام آوران اول تا سوم انتخاب شدند.
وی گفت: عباس قهاری، محمد مومنی و محمد رضا اجلالی به عنوان برگزیدگان مرحله استانی در رشته معارف حدیث معرفی شدند، محمد صابر فخار و وحید بهرامی نوید نیز به عنوان مقام آوران رشته حفظ موضوعی و وحید صفری، محمود بابایی و سجاد زیوری عارف در رشته نفسیر حائر رتبه اول تا سوم شدند.
جمالی با اعلام نتایج نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن استان همدان در بخش خواهران، اظهار کرد: آزاده فهلی، لیلا شاهی و اعظم شیرزادی به عنوان نفرات اول تا سوم رشته حفظ 50 جرء و مرضیه قاسمی، سمیه ابراهیمی و مریم کریمی مقام آوران رشته حفظ 10 جزء بودند.
رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: سمیه جمور، فاطمه شاحسینی و فهیمه قطبی راه یافتگان به مرحله کشوری در رشته حفظ 20 جزء و زینب امانی، فاطمه عابدی و فرشته بیاتی به عنوان مقام آوران اول تا سوم رشته حفظ کل معرفی شدند.
وی اظهار کرد: در رشته قرائت افسانه رضایی تبار، حنانه رضایی تبار و زینب حسین پور، در رشته ترتیل نیز فرزانه باقری، محبوبه شاi حسینی و نصیبه مردانی رتبه داران اول تا سوم استان بودند، همچنین سمیه جهانی، فرزانه سابقی و نیره ترکاشوند نیز توانستند در رشته دعا خوانی حائر رتبه های اول تا سوم شوند.
جمالی گفت: سمیه جعفری، فرشته بیاتی و نجمه الصباح تالهی مقام آوران اول تا سوم رشته حفظ موضوعی، آسیه نوروزی، زهرا به مرد و حمیده محمدی، سه راه یافته به مرحله کشوری در رشته تفسیر و معصومه یعقوبی به عنوان تنها مقام آور رشته معارف حدیث انتخاب شد.
انتهای پیام

captcha