خبرنگاران افسران واقعی جنگ نرم هستند
کد خبر: 3736611
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

خبرنگاران افسران واقعی جنگ نرم هستند

گروه فرهنگی- امام جمعه فردیس به تعهد خبرنگاران در استفاده از قلم و انجام رسالت خبرنگاری تأکید کرد و گفت: خبرنگاران افسران واقعی جنگ نرم هستند.

خبرنگاران افسران واقعی جنگ نرم هستند

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی در گفت و گو با ایکنا از البرز با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار، اظهارکرد: خبرنگاران تلاشگرانی هستند که در خط مقدم جنگ نرم علیه دشمن قرار دارند و در دنیای امروزه که شاهد هجمه بی‌شمار رسانه‌های غربی علیه کشور هستیم این رسانه‌ها هستند که در صف اول مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن قرار دارند.
وی افزود: در حالی که جهان غرب با داشتن رسانه‌های مختلف، تحولات جهانی را به سود خود رقم می‌زند شاهد ایثار و تلاش خبرنگاران بسیجی کشورمان در عرصه‌های مختلف هستیم که برای معرفی و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی جانفشانی می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه انتخاب یک روز(17مرداد) به نام خبرنگار بسیار خوب است چراکه باعث عدم فراموشی حرکت عظیم خبرنگار ارزشی و انقلابی خواهد شد، گفت: تلاش شهید صارمی در جبهه نبرد و انتقال اخبار رویدادهای جنگ کمتر از گلوله‌ای نبوده که در آن دوران شلیک شده است.
ایمانی آفت حرفه خبرنگاری در نظام جمهوری اسلامی را دعواهای بیهوده داخلی و حزبی و گروهی دانست و ابرازکرد: دشمن از سرگرم شدن اصحاب رسانه و مطبوعات به مسائل جناحی و سیاسی بیشترین بهره را برده است؛ بنابراین خبرنگاران ولایی باید هوشیار باشند.
امام جمعه فردیس در پایان ایجاد امید و آگاهی در بین مردم را از جمله وظایف خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران همانند عرصه‌های نبرد نظامی، باید نیروهای خود را نسبت به کم و کیف ماموریت آگاه کرده و دغدغه‌ دین و اخلاق در کنار رعایت انصاف را داشته باشد، نمی‌شود که انصاف را کنار گذاشت و با تهمت و افترا دین را نگه‌داشت، دین ما دین سلام و سلامتی، رفاقت، صمیمیت و مهربانی است و باید همواره اخلاقیات محور کارهای ما باشد.
انتهای پیام./

captcha