آزادگان گنجینه‌های معنوی انقلاب هستند
کد خبر: 3740302
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

آزادگان گنجینه‌های معنوی انقلاب هستند

گروه فرهنگی- مدیر آموزش و پرورش ابهر با تاکید بر لزوم آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثارگری گفت: آزادگان ذخایر و گنجینه‌های معنوی کشور هستند.

آزادگان گنجینه‌های معنوی انقلاب هستندبه گزارش ایکنا، از زنجان، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر در مراسم تجلیل از آزادگان آموزش و پرورش این شهرستان، تقدیر از آزادگان را پاسداشت فرهنگ فداکاری،ایثار، صبر و مقاومت عنوان کرد و افزود: آزادگان نماد عینی ایثار و شهادت هستند.
وی با اشاره به اینکه این ازادگان بودند که با رشادت‌های خود توانستند فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ جبهه و جنگ را به جامعه بین‌المللی بشناسانند، افزود: آزادگان ذخایر و گنجینه‌های معنوی کشور هستند.
رضایی عزت ، سربلندی و امنیت کنونی کشور را  مرهون از خودگذشتگی ایثارگران، رزمندگان، آزادگان و خانواده‌های شهدا دانست و افزود: آزادگان فرهنگی با استقامت در دوران اسارت و پس از آن با پشتکار و تلاش در عرصه تعلیم و تربیت ثابت کردند که همیشه برای خدمت به کشور آماده‌اند.
وی آزادگان را سند و تابلوی آشکار و قابل لمسی از  استقامت و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس برشمرد و بر لزوم ترویج این فرهنگ در بین نوجوانان و جوانان در برهه‌ای که دشمنان با تمامی امکانات در صدد ضربه زدن به کشور در قالب تحریم‌های اقتصادی هستند تاکید کرد.
انتهای پیام 
captcha