بهره‌مندی بیش از ۴۲ هزار خانوار از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 3741853
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

بهره‌مندی بیش از ۴۲ هزار خانوار از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی

گروه اجتماعی - مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۴۲ هزار و ۵۶۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی هستند و از خدمات این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی بیش از 42 هزار خانوار از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی صبح امروز 5 شهریورماه در جشن ولایت که به مناسبت هفته دولت و عید بزرگ غدیر با حضور پرسنل و مددجویان تحت حمایت برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲ هزار و ۵۶۹ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی هستند و از خدمات این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند، گفت: کار در کمیته امداد بسیار متفاوت از سایر شغل‌ها است، لطف خداوند شامل امدادگران کمیته امداد شده که فراتراز کار اداری و دریافت مزد از دعای خیر محرومان و رحمت پروردگار بهره‌مند هستند.
وی از افزایش 14 درصدی مستمری مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: طی پنج ماهه سال جاری 36 هزار و 174 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی کمک معیشت با اعتبار 39 میلیارد و 20 میلیون تومان دریافت کردند که به نسبت سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.
موسی‌نژاد کمک به نیازمندان و تلاش مضاعف برای حل مشکلات آن‌ها را فرصتی مغتنم برای امدادگران دانست و افزود: فعالیت‌های اشتغال در کمیته امداد، این نهاد را از سایر نهادها متفاوت و متمایز کرده و زندگی بسیاری از مددجویان با حمایت‌های این نهاد در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گرفته است.
این مقام مسئول با اشاره به فرارسیدن عید بزرگ غدیر بزرگترین رسالت مسلمانان را غدیر‌شناسی عنوان کرد و گفت : با درک صحیح غدیر متوجه می‌شویم که راه رسیدن به سعادت تنها قرار گرفتن در مسیر ولایت است و انسان ولایت‌پذیر در زندگی شخصی و اجتماعی کمتر دچار لغزش می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود داشتن حس همکاری را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کارمند خوب عنوان و مطرح کرد: یک کارمند موفق برای رسیدن به موفقیت شخصی و سازمانی تلاش می‌کند و در تصمیم‌سازی سازمانی نقش‌آفرین و فعال است.
موسی‌نژاد برنامه‌ریزی و توجه به مدیریت زمان را مهم‌ترین اولویت امدادگران در خدمت‌رسانی هرچه‌بهتر به اقشار نیازمند برشمرد و گفت: ارتباط گیری مناسب با جامعه مخاطب، داشتن انضباط ‌کاری و توجه دقیق به قوانین و دستورالعمل‌ها، قدرت پیش‌بینی آسیب‌ها و مدیریت و ابتکارصحیح در هنگام بروز مشکلات و بحران‌ها از ویژگی امدادگران موفق است.
مدیر کل کمیته امداد استان با تاکید بر اهمیت بهره‌وری عملکردها در تمامی بخش‌های این نهاد بیان کرد: اساس رسیدن به بهره‌وری داشتن کارکنان نوآور و با عملکرد بالا است.
انتهای پیام

captcha