درخشش دانشجویان جهاددانشگاهی البرز در جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3743741
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

درخشش دانشجویان جهاددانشگاهی البرز در جشنواره قرآن و عترت

گروه فرهنگی ـ دانشجویان مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز از سوی داوران به عنوان منتخبان چهاردهمین دوره جشنواره قرآن و عترت اعلام شدند.

سه دانشجوی جهاددانشگاهی البرز، برگزیده چهاردهمین دوره جشنواره قرآن و عترت شدند

به گزارش ایکنا از البرز، بنابر اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، نتایج نهایی و نفرات برگزیده بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری پس از بررسی و ارزیابی بیش از یک هزار اثر ارسالی و پذیرفته شده به دبیرخانه جشنواره، اعلام شد.
بر همین اساس «سالار چرمی»، نفر اول بخش هنری رشته عکاسی، «ملیحه رسول‌پور»، نفر دوم بخش هنری رشته نقاشی، «هانیه قزوینه»، نفر سوم بخش هنری رشته تذهیب از مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی البرز به عنوان نفرات برگزیده و منتخب معرفی و به مرحله پایانی راه یافتند.
بر اساس اطلاعیه دبیرخانه 51 نفر از شرکت‌کنندگان در بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری که موفق به دریافت حدنصاب نمره شده‌اند از سوی هیات داوران به عنوان منتخبین این دوره از جشنواره اعلام شدند و در برخی از رشته‌ها به علت تعدد وجود آثار خوب و قابل توجه، با تصمیم کمیته علمی و هیات داوران دبیرخانه جشنواره علاوه بر نفرات اول تا سوم برخی از دانشجویان به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شده‌اند که نتایج آن بر روی سایت جشنواره به نشانی http://quran.uast.ac.ir قابل مشاهده است.
مراسم اختتامیه مسابقات و تجلیل از نفرات برگزیده امسال بر اساس تصمیم اتخاذ شده به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در هفته نخست مهرماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha