تجمع 40 هزارنفری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) در آذربایجان غربی
کد خبر: 3744407
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
مهرماه سال جاری؛

تجمع 40 هزارنفری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از تجمع 700 هزارنفری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 در سراسر کشور خبر داد و گفت: این رزمایش در استان با تجمع 40 هزار نفری برگزار خواهد شد.

تجمع 40 هزارنفری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز در نشست خبری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد (ص) 2 بیان کرد: امروزه اثرگذاری رسانه و فضای مجازی چه دیداری و چه شنیداری از جایگاه بسزایی در جهان برخوردار است.

وی ادامه داد: در دنیای استکباری امروز به وسیله اصحاب رسانه، حقایق را به صورت وارونه به دنیا نشان راده و حق و باطل را اشتباه می فهمانند و اگر قدرت بی بدیل اهل رسانه در دست انسانهای عالم و ارزشمند باشد، در تبیین و تشریح حقایق دنیا و گره گشایی مشکلات می تواند موثر باشد.

شهسواری افزود: آستانه تحمل و صبر مسئولین باید در نقابل انتقادات سازنده اهل رسانه که از سر دلسوزی و در راستای گره گشایی از مشکلات مردم، کشور و انقلاب است، افزایش یابد تا برای نسل های آینده نیز این منش و روش مسئولان الگو قرار گیرد.

وی بااشاره به اینکه ارزش قلمی که در دست اهل رسانه قرار دارد، بسیار مقدس است، اظهار کرد: اصحاب رسانه باید در نگارش خود به گونه ای دقت کنند تا تمام کلماتی که از آن جاری می شود در تبیین حقایق و توسعه نظام جمهوری اسلامی باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بابیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: ایران اسلامی با تمام قدرت و هیبت خود در مقابل ایادی استکبار داخلی و خارجی ایستادگی نموده و یک روز آن بدون مبارزه سپری نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ایام جمهوری اسلامی ایران در راه مقابله با ظلم، استکبار، عدالت خواهی، دیانت، حق و همراهی جمهوریت با اسلامیت سپری شده و با ابتکارات معجزه گرایانه امام راحل و مقام معظم رهبری تاکنون توانسته تمام معبرهای سخت و پرپیچ و خم را پشت سر بگذارد.

شهسواری بابیان اینکه استکبار 40 سال در راستای نابودی جمهوری اسلامی تلاش کرد، یادآور شد: با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و همراهی مردم متدین کشور ، ایران اسلامی توانست پرچم خود را بر قله های رفیع اقتدار به احتزاز درآورد و اینک استکبار نمی تواند این موفقیت ها را برتابد و همانگونه که خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است آنهایی که میخواهند شعله اسلام را خاموش کنند، ریش خودشان در آتش خواهد سوخت و شعله اسلام هرگز خاموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج از 9 الی 29 شهریورماه در استان‌های مختلف با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» برگزار خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه این رزمایش در چند مرحله محقق می‌شود، تصریح کرد: در مرحله نخست که از 9 الی 29 شهریور ماه است، تعداد یک هزار گردان در سراسر کشور و 34 گردان بیت‌المقدس نیز در استان حضور خواهند یافت.

شهسواری بااشاره به راهپیمایی شبانه در 17 شهرستان با 34 گردان نیز بیان کرد: مرحله نخست این رزمایش نیز ظهر جمعه 23 شهریور پایان می‌ پذیرد.

وی افزود: مرحله دوم رزمایش که از 9 شهریور در کشور با برگزاری اردوهای جهادی آغاز شده، 302 گروه جهادی با تعداد 6 هزار و 500 دانش آموز و دانشجو در سراسر استان آذربایجان غربی به ارائه خدمت به مردم می پردازند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در روز پنجم مهر ماه نیز آخرین روز رزمایش در هفته دفاع مقدس با تجمع 700 هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور برگزار خواهد شد و این مراسم در آذربایجان غربی و در شهر ارومیه نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور 40 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

 

captcha