بسیجیان در عرصه فرهنگی، معنویت و بصیرت کار کنند
کد خبر: 3747675
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
ابوحمزه:

بسیجیان در عرصه فرهنگی، معنویت و بصیرت کار کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیجیان باید در عرصه فرهنگی، معنویت و بصیرت کار کنند و حضور خود را سازمان‌دهی شده همیشه حفظ کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز دوشنبه، 26 شهریور در جمع شرکت کنندگان رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) در کرمان وظیفه بسیجیان در برهه کنونی را آگاهی بخشیدن به مردم دانست و گفت: ملت ایران باید جنگ روانی و اقتصادی که توسط آمریکا، انگلیس، صهیونیست، سعودی‌ها و منافقان علیه نظام اسلامی به راه افتاده را خنثی کنند.
وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور و القای این مسئله بودند که مردم از نظام جدا شده‌اند، اما اصناف و گروه‌های مردمی با بصیرت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی این حرکت دشمن را ناکام گذاشتند.
ابوحمزه با بیان اینکه دشمن در میان مدت به دنبال فشار اقتصادی بر قشرهای مختلف مردم به ویژه قشر مستضعف است، بیان کرد: عمده مشکلات کشور مربوط به داخل است و راه حل آن هم مدیریت جهادی است.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: باید واقعیت‌های انقلاب و اقدامات و دستاوردهای نظام در تمام عرصه‌ها برای مردم بیان شود، داشتن بصیرت و دشمن‌شناسی ضروری است و با مدیریت جهادی و پیاده‌سازی سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی در کشور می‌توان از مشکلات بیرون رفت.
وی تصریح کرد: بعضی‌های تبلیغ می‌کنند که جمهوری اسلامی راهبرد ندارد و یا برای مشکلات برنامه ندارد، اما همه بدانند که رهبری با مشورت نخبگان و مسئولان سیاست‌هایی را تبیین کرده‌‌اند که تمام ابعاد در آن دیده شده است.
ابوحمزه برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: قوه قضائیه در امتحان بزرگی قرار دارد، مردم منتظر هستند تا قانون مقتدرانه عمل شود.
وی تصریح کرد: قوه قضائیه باید به‌ شدت با کسانی که اجناس را احتکار می‌کنند و با استفاده از ارز دولتی اجناس را افزایش قیمت می‌دهند، برخورد کند.
ابوحمزه اظهار کرد: مردم باید با حضور یکپارچه خود در صحنه‌های مختلف به سازندگی کشور کمک کنند و دشمن نیز ببیند که اگر بخواهد دست درازی کند، این مردم دست آنها را خواهند شکست.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان تأکید کرد: بسیجیان باید در عرصه فرهنگی، معنویت و بصیرت کار کنند و حضور خود را سازمان‌دهی شده همیشه حفظ کنند.
انتهای پیام

captcha