لزوم آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان
کد خبر: 3750325
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
سیدحسن یوسفی تأکید کرد:

لزوم آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلوگاه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس است، بر آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان تأکید کرد.

سیدحسن یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلوگاه در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس حماسه نقش‌آفرینان غیور این ملت بود که با بینش سیاسی و پیروی از ولایت فقیه بر علیه صهیونیسم بین‌الملل ایستادگی کردند.
وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی برای تقدیر از رزمندگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، گفت: هدف از برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و انتقال این مفاهیم ارزشمند به آن‌ها است.
یوسفی برگزاری همایش عاشوراییان حسینی، یادواره شهدای آبروی کوچه، افتخار محله، میز خدمت‌رسانی، دیدار و عطرافشانی مزار شهدا، حضور نیروهای مسلح در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه و... را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
محمد خواجوی
انتهای پیام

captcha