ایجاد موقوفات جدید هماهنگ و در راستای نیازهای روز جامعه باشد
کد خبر: 3751811
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان:

ایجاد موقوفات جدید هماهنگ و در راستای نیازهای روز جامعه باشد

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: ایجاد موقوفات جدید باید هماهنگ و در راستای نیازهای روز جامعه باشد.

ایجاد موقوفات جدید دراستای نیاز‌های روز جامعه باید هماهنگ باشد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین آزادی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در جلسه‌ای که به مناسبت دهه وقف در تاریخ ۹ مهر ۹۷ در اداره اوقاف با حضور معاونان و رؤسای ستاد اوقاف برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله هفته آخر ماه صفر را با عنوان هفته وقف نامیده‌اند و ترویج و گسترش فرهنگ وقف در تمام سطوح جامعه هدف است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان با بیان اینکه ایجاد موقوفات جدید در راستای نیاز‌های روز جامعه باید هماهنگ باشد، افزود: شیرین ساختن ذائقه مردم با طعم وقف که همان آشنا کردن آحاد جامعه با آثار و برکات وقف است یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه دهه وقف به‌شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام والمسلمین آزادی اظهار کرد: مراسم تجلیل و تقدیر از واقفان خیراندیش و خیران در قالب همایش یاوران وقف صورت می‌گیرد.
وی در ادامه به بیان مهم‌ترین برنامه‌هایی که به‌مناسبت دهه وقف لازم‌الاجرا است پرداخت و ابراز کرد: برنامه این هفته با نام‌های همایش وقف و رسانه، انجمن یاوران وقف، نشست‌های صنفی وقف، برپایی نمایشگاه همه واقف باشیم و خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه استان و معابر و میادین اصلی استان و شهرستان‌ها است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان عنوان کرد: خروجی و اثرات برگزاری برنامه‌های هفته وقف باید ایجاد وقف‌های جدید باشد و تنها با اجرای امینانه وقف و رفع نگرانی‌ها و توجه به انتظارات واقفان این امر محقق خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آزادی در پایان گفت: مردم استان هرمزگان در امر وقف همیشه پیشتاز بوده و مصداق آن نیز تعداد موقوفاتی است که در سطح استان ثبت شده است که با تلاش‌ها و ترویج و گسترش فرهنگ وقف در این زمینه موفق خواهیم شد. 
انتهای پیام.

captcha