انسجام ملت ایران مهم‌ترین هدفی است که دشمنان نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 3752058
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

انسجام ملت ایران مهم‌ترین هدفی است که دشمنان نشانه گرفته‌اند

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: وحدت و انسجام ملت ایران مهم‌ترین هدفی است که دشمنان نشانه گرفته‌اند که به همین دلیل باید در راستای ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم.

انسجام ملت ایران مهم‌ترین هدفی است که دشمنان نشانه گرفته‌اندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسن دهقانی‌نیا، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل، روز گذشته نهم مهرماه در جلسه اجرای مرحله دوم رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در اردبیل تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۱۲ مهرماه مرحله دوم رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در اردبیل برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این که دشمنان و استکبار جهانی درصد پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود هستند بیان کرد: وحدت و انسجام ملت ایران مهم‌ترین هدفی است که دشمنان نشانه گرفته‌اند که به همین دلیل باید در راستای ارتقای بصیرت و آگاهی در جامعه تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم.
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: رزمایش اقتدار سپاهیان نماد قدرت و اقتدار ملت ایران را نشان می‌دهد که در این زمینه نقشه‌های شوم دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود و با تقویت نیرو‌هایی بسیجی و متدین می‌توانیم خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان باشیم.
دهقانی‌نیا تصریح کرد: مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن در حال حاضر یک اولویت اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه ملت ایران در تلاش است تا هدف دشمنان از تفرقه‌اندازی و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان را برملا کند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: مقابله با جنگ روانی دشمن مهم‌ترین وظیفه و رسالت ما است و در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به این هدف یک اولویت بسیار مهم و اساسی است.
القای نارضایتی بین مردم مولفه اساسی دشمن است
جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر که هجمه فرهنگی مهم‌ترین نقشه و توطئه دشمنان و استکبار جهانی است در تلاش هستیم تا این توطئه‌ها را خنثی کرده و وحدت و انسجام خود را به حد اعلی برسانیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و باید مورد توجه واقع شود.
عطایی از آمادگی گردان‌های سپاه خلخال در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ خبر داد و افزود: در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده و برنامه‌های مناسبی تدوین کرده‌ایم تا بتوانیم این رزمایش را به طور باشکوه و منظم برگزار کنیم و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
وی بیان کرد: دشمنان شبانه‌روز در تلاش هستند که با پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود وحدت و انسجام ملت ایران را نابود کرده و بین مردم اختلاف و تفرقه راه بیندازند که تمامی این موارد در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha