حمایت استاندار مرکزی از اجرای طرح «دهکده خانواده‌ پایدار» توسط دانشگاه آزاد
کد خبر: 3753544
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

حمایت استاندار مرکزی از اجرای طرح «دهکده خانواده‌ پایدار» توسط دانشگاه آزاد

گروه اجتماعی - استاندار مرکزی گفت: اجرای طرح دهکده خانواده پایدار دانشگاه آزاد اسلامی یک کار خوب و کارشناسی‌شده است.

حمایت استاندار مرکزی از اجرای طرح «دهکده خانواده‌ پایدار» دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید‌علی آقازاده استاندار مرکزی، صبح امروز 15 مهر‌ماه با حضور در نشست کار گروه فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح دهکده خانواده پایدار دانشگاه آزاد اسلامی یک کار خوب و کارشناسی‌شده است.
وی ادامه داد: مجوز‌های لازم باید برای اجرای طرح دهکده خانواده پایدار به سرعت اخذ شود و به نظر بنده مکانیسم و راهکار اجرای عملیاتی دهکده خانواده پایدار مورد‌نیاز است توسط این کارگروه باید با دبیری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری انجام شود.
استاندار مرکزی افزود: موضوعات دهکده خانواده پایدار با مجموعه‌ای از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی از جمله بهزیستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد و ... مرتبط است اما، مکانیسم اجرایی آن مورد‌نیاز است و با اصل اجرای آن موافق هستم.
آقازاده بیان کرد: مکانات بسیار خوبی در استان وجود دارد و با توجه به زیر‌ساخت‌های دانشگاه آزاد با همکاری این کارگروه و استانداری برای اجرای طرح دهکده خانواده پایدار می‌توان به مسائل مربوط به حوزه خانواده، ازدواج ، طلاق و... بسیار کمک نمود.
وی با ابراز نارضایتی از فعالیت‌های ورزشی استان مرکزی گفت: استعداد استان در بحث فعالیت‌های ورزشی نسبت به وضعیت فعلی بسیار بالا است و نمی‌توان متولی این حوزه اداره کل ورزش و جوانان استان را مقصر دانست بلکه فعالیت‌های ورزشی گوناگون به طور مثال در حوزه شهرداری صورت می‌پذیرد و مجموع این‌ها متمرکز و در چارچوب کلی قرار نگرفته است.
استاندار مرکزی اظهار کرد: اگر اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیاز به حمایت شورای فرهنگی و اجتماعی و استانداری دارد، اعلام کند تا فعالیت‌های ورزشی استان در سطوح حرفه‌ای و آماتور نظم پیدا کند.
آقازاده بیان کرد: با توجه به وجود نیروهای خوبی که در اداره کل ورزش و جوانان استان و پتانسیل خوبی که در دستگاه‌هاست باید از فعالیت‌های ورزشی استان حمایت کرد. بطور مثال باید به کمیسیون ورزش کارگری استان در اداره کل تعاون کار و رفاه امور اجتماعی استان توجه بیشتری شود.
وی افزود: کمیسیون ورزش دانش‌آموزی در دانشگاه‌ها انجام می‌شود اما، به صورت پراکنده است. در مجموع فعالیت‌های ورزشی باید ساماندهی و سازماندهی شود و در یک کارگروهی در مجموعه حوزه معاونت سیاسی امنیتی مشخص شود.
استاندار مرکزی گفت: نشاط اجتماعی در گرو توسعه حوزه ورزش در همه رشته‌ها است و در ورزش همگانی هرچه قدر بیشتر تلاش کنیم به نتیجه خوبی دست پیدا می‌کنیم زیرا استان از ظرفیت خوبی در حوزه ورزش برخوردار است.
آقازاده اظهار کرد: باید برنامه سال 98 را طی دو جلسه آینده تدوین کنیم تا بتوان تبیین کرد فعالیت‌‌های ورزشی استان در چه وضعیتی قرار دارند.
انتهای پیام

captcha