توکل به خدا؛ موفق‌ترین باور رایج دینی/ شکستن ابهت پوشالی استکبار در ۱۳ آبان
کد خبر: 3761255
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
علیزاده اظهار كرد:

توکل به خدا؛ موفق‌ترین باور رایج دینی/ شکستن ابهت پوشالی استکبار در ۱۳ آبان

گروه اجتماعی ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز رمز توكل به خدا یكی از موفق‌ترین باورهای رایج دینی دانست كه در همه ادیان الهی مشترك است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین علیزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 13 آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی در مدرسه سید جمال‌الدین اسدآبادی با بیان اینكه ملت ایران در مشكلات و تنگناها به خداوند متعال توكل كردند، افزود:‌ وقتی انسان به خدا توکل می‌کند بسیاری از مشکلا ت او برطرف می‌شود و توکل به خدا یکی از موفق‌ترین باورهای دینی رایج است که در میان همه ادیان الهی مشترک است.
وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یادو خاطره شهدای دانش‌آموز و شهید حسین فهیمده بیان كرد: 8 آبان در سال 1359 گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و اسوه شهدای دانش‌آموز شهید حسین فهمیده و 13 آبان در سال 1358 سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار ستیزی است.
علیزاده در خصوص 13 آبان سال 1358 سالروز تسخیر لانه جاسوسی و از دستاورهای نكاتی را بیان كرد و مهم‌ترین دستاورد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را سقوط لیبرالیسم و حاکمیت یافتن خط امام خمینی(ره)، آشكار شدن ماهیت اطلاعاتی و جاسوسی سفارتخانه آمریکا بیش از گذشته و وارد آمدن ضربه مهلکی به سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا دانست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز ادامه داد: با تسخیر لانه جاسوسی در ایران سفارتخانه های آمریکا در سراسر جهان گرفتار رعب و وحشت دائم و سر دمداران کاخ سفید ناکام شدند و ابهت پوشالی آن‌ها در جهان شکسته و بسیاری از ملل مظلوم متوجه شدند که اگر بخواهند می‌توانند با سلطه آمریکا مقابله کنند.
وی ادامه داد: به خاطر همین دستاوردها بود که تسخیر لانه جاسوسی توسط حضرت امام خمییر(ره) به انقلاب دوم نام گرفت زیرا کل هیمنه استکبار فرو ریخت و ذلت و شرمساری نصیب آمریکا و عزت و سربلندی نصیب ایران اسلامی شد.
علیزاده در ادامه دانش‌آموزان را به علم‌آموزی توصیه كرد و گفت: اگر بخواهید در دنیا و آخرت موفق بشوید با تزکیه و تهذیب نفس و توکل به خدا علم بیاموزید تا مایه افتخار برای جامعه اسلامی و مملکت خود باشید.
انتهای پیام

captcha