انقلاب اسلامی در چهل سالگی به تأثیرگذارترین پدیده جهان معاصر تبدیل می‌شود
کد خبر: 3774964
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

انقلاب اسلامی در چهل سالگی به تأثیرگذارترین پدیده جهان معاصر تبدیل می‌شود

گروه اجتماعی ـ امام جمعه آستانه اشرفیه اربعین انقلاب را مقدمه ای برای بزرگداشت سالگرد نیم قرن پیروزی انقلاب دانست و گفت: به اذعان اندیشمندان غربی، انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین پدیده ها در تاریخ معاصر جهان تبدیل خواهد شد.

اربعین انقلاب مقدمه ای برای بزرگداشت سالگرد نیم قرن پیروزی است

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی، امام جمعه آستانه اشرفیه امروز، 2 دی‌ماه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان، با اشاره به تشکیل کمیته های 14گانه این شورا، اظهار کرد: باید با هم افزایی و هماهنگی کمیته های شهرستانی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چله انقلاب برنامه های خوبی را در راستای امیدآفرینی تدوین و اجرا کنیم.

وی اربعین انقلاب را مقدمه ای برای بزرگداشت سالگرد نیم قرن پیروزی انقلاب دانست و اظهار کرد: اندیشمندان و سیاستمداران غربی اذعان دارند که انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین پدیده ها در تاریخ معاصر جهان تبدیل خواهد شد.

امام جمعه آستانه اشرفیه رسیدن به چهل سالگی را تجلی صلابت، بزرگی، استواری و مانایی انقلاب دانست و بیان کرد: دشمن برای اینکه  انقلاب به چهل سالگی خود نرسد نقشه های بسیاری را طراحی کرد و توطئه های متعددی را به اجرا درآورد؛ غافل از اینکه بنا به فرمایشات امام و مقام معظم رهبری، خداوند متعال حامی و پشتیبان این انقلاب است و کشتی نظام را به ساحل نجات رهنمون می کند.

رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز‌ با بیان اینکه امروز کشور ما با سخت ترین تحریم ها از جانب نظام سلطه رو به روست، گفت: دیگر فقط مردم ایران نیستند که اعتراض خود را نسبت به سیاست های آمریکا و رئیس جمهور تازه کار و نادان این کشور اعلام می کنند، بلکه مردم آمریکا نیز از رای خود پشیمان هستند و ترامپ را نمی پذیرند.

وی با اشاره به سیاست داخلی جاهلانه و رویکرد خارجی ماجراجویانه رئیس جمهور آمریکا، یادآور شد: ترامپ با قلدرمابی و لاقیدی خود همه معاهده های بین المللی را نادیده می گیرد و این امر برای شرق و غرب قابل قبول نیست.

فرماندار آستانه اشرفیه، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را روزافزون دانست و افزود: امروز ایران مانند اوایل انقلاب و سال های جنگ تحمیلی نیست، بلکه به واسطه برخورداری از دانش روز و دستاوردهای نظامی و مهمتر از همه پشتوانه مردمی و رهبری های داهیانه ولایت فقیه در معادلات منطقه ای و جهانی اثرگذار هستیم.

حیدری، با بیان اینکه آمریکا اجماع جهانی علیه ایران را از دست داده است، اظهار کرد: آمریکا داعش را ایجاد کرد تا علیه جمهوری اسلامی جنایت کند و ریشه اسلام را بزند، اما با نقش آفرینی فرهنگ و معنویت ایران داعش نتوانست بر منطقه حاکم شود و امروز تفکر انقلاب صادر شده است لذا وظیفه ما خدمتگزاران به نظام است که مردم را پای کار نگه داریم و امیدواری آنان به آینده را تقویت کنیم.

انتهای پیام

captcha