اشکال بودجه‌های قرآنی تخصیص نیافتن صددرصدی است
کد خبر: 3776602
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

اشکال بودجه‌های قرآنی تخصیص نیافتن صددرصدی است

گروه فعالیت‌های قرآنی - نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اشکالات در بخش بودجه‌های قرآنی تخصیص نیافتن صددرصدی این بودجه است.

اشکال بودجه‌های قرآنی تخصیص نیافتن صددرصدی است

حجت‌الاسلام سید‌جواد حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، در پاسخ به سؤالی مبنی بر جذب بودجه‌های قرآنی و چرایی کاهش این بودجه به صورت سالانه، اظهار کرد: فراکسیون قرآن تلاش می‌کند تا دین خود نسبت به قرآن را ادا کند و هرچند تلاش کنیم این کار صورت نمی‌گیرد.
وی با اشاره به چرایی تقلیل بودجه‌ در بخش قرآن افزود: اعضای فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص اعتبارات، افزایش و تخصیص آن دیدار داشتند و قول‌هایی داده شده که هنوز محقق نشده است.
حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: هر کجا در حوزه اعتبارات کم بیاید از حوزه فرهنگی و قرآن کاسته می‌شود و ماحصل آن اعتباراتی است که موجب به وجود آمدن مشکلاتی است که جامعه قرآنی با آن دست به گریبان هستند.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات بزرگ در بخش اعتبارات قرآنی تخصیص نیافتن صددرصدی این بودجه‌ها است.
وی اظهار کرد: برای رصد مشکلات هر دو هفته یکبار در فراکسیون قرآن و عترت مجلس جلسه برگزار می‌شود تا کار درخور شأن قرآن انجام شود.
حجت‌الاسلام حسینی‌کیا گفت: حوزه اعتبارات قرآنی نگاه ویژه‌ای می‌طلبد اما متأسفانه در فعل تلاش دولت به سمت‌وسوی مسائل روزمره است.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه‌‌های در نظر گرفته شده در حوزه فرهنگی و قرآنی عددی قابل قبول نیست و ما معتقدیم قرآن مظلوم مانده است.
انتهای پیام

captcha