80 راوی در مساجد همدان به تبیین دستاورد‌های انقلاب می‌پردازند
کد خبر: 3776669
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

80 راوی در مساجد همدان به تبیین دستاورد‌های انقلاب می‌پردازند

گروه فرهنگی - مسئول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: 80 راوی همزمان با دهه فجر در سطح مساجد به معرفی و تبیین دستاورد‌های انقلاب خواهند پرداخت.

80 راوی در مساجد همدان به تبیین دستاورد‌های انقلاب می‌پردازند

به گزارش ایکنا از همدان، محمدرضا کهریزی، مسئول امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان، شنبه ۸ دی ماه در جلسه ستاد هماهنگی کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر نفوذ فردی و جریانی به عنوان 2 نفوذ خطرناک در کشور از سوی دشمن قابل طرح است.
وی ضمن تأکید بر هم‌سویی و هم‌افزایی دستگاه‌های حوزه فرهنگی افزود: جهت برگزاری و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ایام الله دهه فجر دستگاه‌های متولی در این حوزه با جلوگیری از وقف و سرمایه با یکدیگر هم سو شوند.
کهریزی اضافه کرد: در حال حاضر 18 پایگاه سلامت اجتماعی، در حاشیه شهر در حال فعالیت در حوزه‌های مختلف بصیرتی، قرآنی، فرهنگی و ... هستند، قابل ذکر است کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی همزمان با دهه فجر در این 18 پایگاه برگزار خواهد شد.
مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: با همکاری دارالقرآن استان همزمان با فجر فاطمی، طرح تجوید الصلاه در 23 مسجد استان برگزار خواهد شد همچنین برپایی محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
وی با بیان اینکه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در قالب یک کتابچه آماده و در اختیار مبلغان و راویان قرار خواهد گرفت گفت: 80 راوی همزمان با دهه فجر در سطح مساجد به معرفی و تبیین دستاورد‌های انقلاب خواهند پرداخت.
کهریزی اضافه کرد: همزمان با فجر فاطمی بیش از هزار مبلغ و مبلغه به اقصی نقاط استان اعزام خواهند شد، هزار و 500 مداح دارای کارت و 50 کانون فرهنگی و تبلیغی درون مسجدی در این ایام به تبلیغ و معرفی دستاورد‌های انقلاب خواهند پرداخت.
مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز کرد: در حال حاضر هزار و 500 تشکل خواهر در حسینیه، تکایا و منازل شخصی در حال فعالیت هستند که در ایام‌الله دهه فجر به تبیین دستاورد‌های انقلاب خواهند پرداخت.
انتهای پیام

captcha