پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان محلاتی
کد خبر: 3785557
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

پرداخت ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان محلاتی

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد محلات گفت: طی سال جاری تا کنون ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان شهرستان محلات پرداخت شد.

حسین رجبی، رئیس کمیته امداد شهرستان محلات در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه طی سال جاری تا کنون 1.5 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این نهاد حمایتی در محلات پرداخت شده است، افزود: این میزان تسهیلات در قالب 77 طرح در رشته‌های کشاورزی، دامپروری، صنفی، صنعتی، صنایع‌دستی و خدماتی پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها برای 90 مددجوی تحت حمایت این نهاد فرصت شغلی فراهم کرده است، مطرح کرد: برای 15 مددجوی این نهاد نیز از طریق بنگاه‌های کاریابی اشتغال‌زایی شده است.
رجبی در ادامه اضافه کرد: 50 مددجوی این شهرستان متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال هستند که پرونده آنان در دست پیگیری است. همچنین بیش از دو میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زا در سال گذشته به 158 مددجوی کمیته امداد شهرستان محلات پرداخت شد که این میزان تسهیلات در راستای کارآفرینی در بخش‌های کسب صنفی، صنایع‌دستی، کارآفرینی، کشاورزی، دامداری، خدماتی و صنعتی اعطا شده است.
یادآور می‌شود که هزار و 413 نفر مستمری‌بگیر در قالب 929 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان محلات هستند.
انتهای پیام

captcha