شازند؛ میزبان مسابقات قرآن ورزشکاران استان مرکزی
کد خبر: 3785892
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

شازند؛ میزبان مسابقات قرآن ورزشکاران استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به میزبانی شهرستان شازند و در شهرداری شهر مهاجران برگزار می‌شود.

شازند؛ میزبان مسابقات قرآن ورزشکاران استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات قرآن جوانان، ورزشکاران و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی پنجشنبه، 18بهمن‌ماه به میزبانی شهرستان شازند و در شهرداری شهر مهاجران برگزار می‌شود.
مرتضی امیدی، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در این‌‌باره گفت: ثبت‌نام چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به اتمام رسیده و بیش از 150 نفر در این دوره از مسابقات شرکت دارند.
وی اضافه کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآن در رشته قرائت تحقیق، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء و حفظ کل در بخش شفاهی و فهم زبان قرآن در بخش کتبی در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود. ورزشکاران در دو رده سنی بالای ۱۵ سال و کمتر از ۱۵ سال می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، کارکنان و جوانان نیز در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال حق شرکت در مسابقات را دارند.
امیدی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، گفت: اسامی داوران جهت تأیید نهایی به مرکز ارسال شده که متعاقباً اعلام می‌شود.
انتهای پیام

captcha