اتحاد و انسجام؛ رمز موفقیت برابر توطئه‌های دشمن و نیروهای نفوذی
کد خبر: 3786442
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

اتحاد و انسجام؛ رمز موفقیت برابر توطئه‌های دشمن و نیروهای نفوذی

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار مرکزی گفت: امید است در دهه‌های پیش‌رو راه امام راحل را کماکان ادامه دهیم، باید مراقب افراد نفوذی که قصد تخریب نظام را دارند بود. دشمن را به راحتی می‌توان از پیشرو برداشت اما اگر افراد نفوذی قصد نفاق داشته باشند و ما اتحاد نداشته باشیم ضربه می‌خوریم؛ لذا اتحاد و انسجام رمز موفقیت ما در برابر توطئه‌های دشمن و نیروهای نفوذی است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی امروز ۱۲ بهمن در جمع نمازگزاران نماز عبادی سیاسی جمعه خمین گفت: امام راحل با نفس مسیحایی خود و با حمایت مردم توانست انقلاب را به پیروزی رساند، امروز ایران با سال‌های قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، معرفت، اخلاق و معنویت در سیره و روش رفتار مردم را نمی‌توان با سال‌های قبل از انقلاب مقایسه کرد.
استاندار مرکزی اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال مسیر انقلاب، استقلال و آزادی همچون سال ۵۷ ادامه دارد، انقلاب توانست مسیر ۴۰ ساله را با موفقیت پشت سر بگذارد. مردم تمام این سال‌ها اهداف و ارزش‌های اسلامی را بدون درجه‌ای انحراف عملیاتی کردند و این مهم از افتخارات نظام و مردم به شمار می‌آید.
وی با اشاره به پشت سر گذاردن فراز و نشیب‌های فراوان در طی ۴۰ سال، اضافه کرد: در این سال‌ها توطئه‌های فراوانی را از سوی دشمنان خنثی کردیم‌ در این سال‌ها آسیب‌ها و گردنه‌های پر پیچ و خم بسیاری همچون جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی را با کمک امام راحل و رهبری پشت سر گذارده‌ایم.
آقازاده تصریح کرد: هنر مردم این است که بدون درجه‌ای تغییر و انحراف مسیر انقلاب را طی می‌کنند‌، جنگ اقتصادی در حال حاضر توطئه دیگر دشمن است که با اتحاد بین مردم و مسؤلان قابل حل است. امروز با وجود بدترین شرایط تحریم در زمینه علم و فناوری، پزشکی، مقالات علمی، پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای در جهان حرف‌ها برای گفتن داریم.
وی اظهار کرد: امید است در دهه‌های پیش‌رو راه امام راحل را کماکان ادامه دهیم، باید مراقب افراد نفوذی که قصد تخریب نظام را دارند بود. دشمن را به راحتی می‌توان از پیشرو برداشت اما اگر افراد نفوذی قصد نفاق داشته باشند و ما اتحاد نداشته باشیم ضربه می‌خوریم لذا اتحاد و انسجام رمز موفقیت ما در برابر توطئه‌های دشمن و نیروهای نفوذی است.
استاندار مرکزی بیان کرد: در ۱۰ روز آینده پروژه‌های اقتصادی و عمرانی خمین به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
انتهای پیام

captcha