لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه(س) در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر
کد خبر: 3786629
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
حجت‌الاسلام ربانی خواستار شد:

لزوم حفظ حرمت ایام فاطمیه(س) در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه محلات گفت: ریشه‌های انقلاب ما در فریاد‌های حق‌‌طلبانه حضرت زهرا(س) است و به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر با شهادت حضرت فاطمه(س) بایستی حرمت این ایام حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه محلات امروز شنبه، 13 بهمن‌ماه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در ناحیه مقاومت بسیج محلات برگزار شد، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: ریشه‌های انقلاب ما در فریاد‌های حق‌‌طلبانه حضرت زهرا(س) است و به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر با شهادت حضرت فاطمه(س) بایستی حرمت این ایام حفظ شود. چهل سالگی دوران بلوغی برای یک انقلاب است، نگاه به گذشته باید مورد توجه باشد؛ افتخارات فراوانی در این چهل سال به دست آمده که نیاز به بازخوانی دارد.
وی افزود: امروز در انقلاب فرانسه نیز از انقلاب اسلامی ایران الگو‌برداری شده است، افتخارات امروز ما عواملی همچون رهبری داشت که بایستی به این موضوع نیز اشاره شود؛ رهبری این انقلاب یک رهبری الهی است. عنایت خداوند متعال به این انقلاب به دلیل اسلام و تشیع است و تبعیت محض از دستورات رهبری شکر عملی ما از خداوند است.
امام جمعه محلات با بیان اینکه باید از تجربیات تلخ گذشته درس گرفت، تصریح کرد: وقتی دشمنان ما اصل ولایت‌فقیه را هدف گرفته‌اند به دلیل اهمیت نقش و جایگاه رهبری در مسیر انقلاب است، دشمنان ما سعی بر سست کردن مردم و مسئولان در این راه دارند و این تلاش واهی آن‌ها به دلیل نقش کار جهادی در پیشبرد اهداف انقلاب است.
وی در پایان بیان کرد: بایستی مراقب باشیم تا دشمنان با تلاش‌هایشان آفت بی‌اعتمادی را در جامعه نیندازند و تلاش کنیم افتخارات گذشته را ادامه دهیم. ملت ما با بصیرت و رهبری حکیم، راهی که با خون شهدا تبرک شده را تا زمانی که پرچم این کشور را به دست امام زمان(عج) بدهند، ادامه خواهند داد.
انتهای پیام

captcha