برپایی «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان
کد خبر: 3786746
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

برپایی «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ کاروان عطر محافل قرآنی در فجر انقلاب اسلامی همزمان با ایام دهه فجر در شهرهای استان گلستان در حال اجرا است.

به گزارش ایکنا؛ ویژه‌برنامه کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان گلستان، طبق روال سال گذشته با عنوان «کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب» در حال برگزاری است.
این محافل که از 9 بهمن‌ماه آغاز شده، با تلاوت قاریان ممتاز و برجسته استانی است که تا 21 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت که با هشت برنامه دانش‌آموزی و یک محفل ویژه بانوان و 19 محفل ویژه، برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، سه محفل قرآنی امروز، 13 بهمن‌ماه در مسجد جامع قائم‌المنتظر(عج) خان‌ببین، مسجد قبا بندر ترکمن ویژه دانش‌آموزان و برای عموم علاقه‌مندان در نمازخانه امام علی(ع) شهر گرگان، همچنین فردا، 14 بهمن‌‌ماه در مسجد امام حسین(ع) کلاله ویژه دانش‌آموزان و برای عموم علاقه‌مندان در مسجد جامع گالیکش برگزار می‌شود.
دوشنبه، 15 بهمن‌ماه، محافلی در امامزاده یحیی‌ابن زید(ع) گنبد کاووس ویژه دانش‌آموزان و برای عموم قرآن دوستان در مسجد جامع رامیان برپا می‌شود، همچنین سه‌شنبه، 16 بهمن‌ماه سه محفل یکی در مسجد علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) شهر رامیان، دیگری در مصلای امام رضا(ع) علی‌آباد کتول و در مسجد جامع‌المهدی شهر آق‌قلا ویژه دانش‌آموزان و عموم علاقه‌مندان و چهارشنبه، 17 بهمن‌ماه در حسینیه اعظم آزادشهر و مسجدجامع مینوشهر ویژه دانش‌آموزان و عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
از دیگر محافل می‌توان به محافل قرآنی پنجشنبه، 18 بهمن‌ماه در دارالقرآن ام‌الابرار آق‌قلا ویژه بانوان و مهدیه مینودشت و مسجد پنج تن آل‌عبا(ع) گنبد و محفل قرآن حوزه علمیه مسجد خاتم‌الانبیا(ص) کلاله در جمعه، 19 بهمن‌ماه و همچنین محفل قرآنی مسجد جامع بندرگز در روز شنبه، 20 بهمن‌ماه اشاره کرد.
همچنین طی 21 بهمن‌ماه نیز دو محفل دانش‌آموزی و ویژه عموم علاقه‌مندان طی بازه زمانی جداگانه در مسجد المهدیه گرگان برگزار می‌شود.
برپایی یادبود شهدای انقلاب، برگزاری جلسه تفسیر و سبک زندگی قرآنی، اجرای مدیحه‌سرایی گروه‌های برتر تواشیح و هم‌خوانی شهرستانی، تکریم خادمان قرآن و قرعه‌کشی و اهدای جوایز از جمله جزئیات این محافل قرآنی است.
یادآور می‌شود، این برنامه به همت جبهه فعالان قرآنی استان گلستان و مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان و با مشارکت اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha