آزادی بزرگ‌ترین ثمره انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3786919
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

آزادی بزرگ‌ترین ثمره انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی آزادی را بزرگ‌ترین ثمره انقلاب اسلامی خواند و گفت: چهل سال از پیرزی انقلاب اسلامی گذشت و این چهل سال پر است از مجاهدت‌های ملت انقلابی چراکه ملت ایران نشان داد جان خود را فدای استقلال و آزادی خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه، 13 بهمن‌ماه در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان محلات و دیدار با مردم روستای یکه‌چاه اظهار کرد: چهل سال از پیرزی انقلاب اسلامی گذشت و این چهل سال پر است از مجاهدت‌های ملت انقلابی. ملت نشان داد جان خود را فدای استقلال و آزادی خواهد کرد و جلوه این آزادی جلساتی این‌چنینی است که مردم با عالی‌ترین مقام استان دیدار کرده و مشکلات خود را بازگو می‌کنند. پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هیچ ملتی به بزرگی و شرافت نمی‌رسد مگر اینکه ضعفا از اغنیا بدون لکنت زبان حق خود را بستانند.

وی آزادی را بزرگ‌ترین ثمرات انقلاب خواند و گفت: یکه‌چاه روستایی است که محرومیت‌هایی زیادی دارد اما نسبت به اول انقلاب پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است. مردم یکه‌چاه مردمی سخت‌کوش، مُوَلد و منصف هستند. تنها روستایی که در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان جاده خاکی دارد یکه‌چاه است، در گذشته این روستا نصاب جمعیت نداشت اما در سرشماری اخیر نصاب جمعیتی قابل قبولی دارد. مسائل زیست‌محیطی، مخابرات و آنتن‌دهی از مشکلات دیگر این روستا است و با توجه به مولد‌بودن روستا، وجود یک جاده مناسب ضروری است.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به تلفیق ادارات راه و شهرسازی محلات و دلیجان تصریح کرد:پ یگیری‌های لازم انجام شده استف در محلات و دلیجان این ادارات بایستی به فعالیت خود ادامه دهند و از استاندار تقاضا می‌کنم به عنوان نماینده عالی دولت در این زمینه به ما کمک کنند.
سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی نیز در این دیدار مردمی گفت: اولویت‌های زیادی در طول سال‌های گذشته بوده است و آسفالت جاده یکه‌چاه نیز به دلیل طولانی بودن آن به تعویق افتاده است، مسئولین تعهد می‌کنند دهه فجر سال آینده این جاده آسفالت خواهد شد زیرا این روستا اقتصاد فعال، پویا و قوی دارد.
وی افزود: یکی از نعمات خداوند و نقاط قوت روستا مراتع طبیعی آن است، امروز منابع طبیعی فشار زیادی را تحمل می‌کند؛ به دامداران پیشنهاد می‌کنم با استفاده صحیح از مراتع و منابع طبیعی و روش‌های نوین دامپروری، اقتصاد روستا را پویا‌تر کنند و گامی در جهت کاهش اختلافات بین استان مرکزی و استان اصفهان در حوزه مراتع بردارند، مجموعه ادارات استان و سازمان ملل در کنار هم برای این مهم کمک می‌کنیم.
آقازاده تصریح کرد: اعتبارات استان در حدی نیست که پروژه آسفالت یکه‌چاه را طی یک سال به اتمام برسانیم اما می‌توان این پروژه را به صورت مشارکتی بین ادارات انجام داد، خانم مهدوی مدیر کل ارتباطات قول دادند که تا پایان سال جاری، اختلالات آنتن تلفن همراه بر طرف و شبکه اینترنت در این روستا فعال شود هم‌چنین معاون سیاسی استانداری نیز درباره اختلافات مراتع با استان اصفهان پیگیر باشد.
انتهای پیام

captcha