قدردانی استاندار و امام جمعه همدان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3789414
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

قدردانی استاندار و امام جمعه همدان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه اجتماعی ــ استاندار همدان و نماینده ولی فقیه در استان بە پاس حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام تقدیر و تشکر صادر کردند.

قدردانی استاندار وامام جمعه همدان از راهپیمایی مردمبه گزارش ایکنا از همدان، سید‌سعید شاهرخی، استاندار همدان و آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه همدان بە پاس حضور پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام تقدیر و تشکر صادر کردند.
متن پیام به این شرح است:
«حضور گرم و پرشور مردم شریف و ولایتمدار استان همدان همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت دهه فجر به ویژه راهپیمایی با شکوه و وحدت آفرین روز 22 بهمن نشانه اتحاد اقشار مختلف مردم و وفاداری آنها به انقلاب و ارزش های اسلامی و از همه مهمتر ایستادگی در برابر نقشه های شوم دشمن بوده است .
دشمنان انقلاب مانند استکبار و صهیونیست از این اقدام پرشکوه دچار یاس شده و به خوبی فهمیدند که ملت بزرگ ایران هیچ وقت از آرمان های انقلاب عقب نخواهد نشست.
حضور پرمعنای شما مردم عزیز علیرغم شرایط نامساعد جوی نشانه دلبستگی به نظام و پایبندی به‌ آرمان های انقلاب و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
بر خود وظیفه دانستیم از شما مردم فهیم، انقلابی و همیشه در صحنه استان همدان که پر شورتر از سال های قبل وفاداری خود را به شهدا و آرمان های انقلاب، امام و رهبری نشان دادید تشکر و قدردانی کرده، سعادت و سربلندی شما مردم عزیز را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
انتهای پیام

captcha