اپلیکیشن آیینی «نوانو» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3792447
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

اپلیکیشن آیینی «نوانو» رونمایی می‌شود

گروه فناوری اطلاعات ــ اپلیکیشن آیینی «نَوا نو» با هدف نشر معارف دینی در قالب‌هایی نظیر آلبوم صوتی، نماهنگ مناسبتی، آثار گروه‌های همخوانی، پادکست و مناجات تولید شده است.

به گزارش ایکنا؛ اپلیکیشن آیینی «نَوا نو» با هدف ارائه محصولات صوتی و تصویری با مضامین دینی و نشر معارف مذهبی در قالب‌های قالب‌های گوناگون نظیر آلبوم صوتی، کتاب گویا، تک‌نوا‌های مناسبتی، نماهنگ مناسبتی، نمایش رادیویی، آثار گروه‌های همخوانی، تواشیح، پادکست و مناجات تولید شده است.

تولید‌کنندگان محتوای آیینی از طریق این برنامه می‌توانند محصولات و آثار خود را بدون دغدغه منتشر کنند و کاربران هم می‌توانند با انتخاب آگاهانه از موضوعات مختلف، نیاز خود را برطرف کنند و طبق گفته تولیدکنندگان با ایجاد این برنامه می‌توان محتوای مناسب فرهنگی مذهبی را برای تمام سنین و افراد جامعه فراهم کرد.

از اهداف اعلام شده برای این اپلیکیشن می‌توان به نشر معارف دینی و مذهبی، حمایت از تولیدات این حوزه، رفع نیاز و ارائه محتوای مناسب دینی و مذهبی برای افراد علاقه‌مند و دنبال‌کننده این گونه آثار، جمع‌آوری کلیه آثار فاخر تولید شده در طی سال‌های اخیر توسط فعالان این زمینه، ایجاد همبستگی و همکاری با افراد صاحب‌نظر و فعالان این حوزه وایجاد بستر مناسب به منظور درآمدزایی برای تولید‌کنندگان آثار فرهنگی و مذهبی اشاره کرد.

رعایت مالکیت معنوی و حق تکثیر آثار، کاهش هزینه‌های عرضه محتوا ازجمله چاپ و تکثیر سی‌دی، افزایش کیفی تولیدات و ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان این حوزه، توزیع و نشر مناسب این گونه آثار به صورت منسجم، در دسترس بودن و فراگیر شدن این گونه آثار در جامعه از دیگر اهداف تولید این اپلیکیشن است.

برخی از ویژگی‌های این اپلیکیشن شامل ارایه طیف گسترده‌ای از محصولات در قالب‌های گوناگون نظیر بررسی بازار و نیاز‌سنجی مخاطبین و کاربران، به‌روز‌رسانی مداوم آثار جدید، گروه‌بندی سنی، قابلیت دانلود فایل در اپلیکیشن و استفاده در حالت آفلاین، دسته‌بندی موضوعی و مشخص کردن علاقه‌مندی‌ها اشت.
 
این اپلیکیشن که به صورت رایگان عرضه می‌شود، با شعار حال خوب نغمه‌ها و به همت موسسه فرهنگی و هنری اعراف تولید و با مشارکت فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی فردا یکشنبه پنجم اسفند‌ماه در محل این فرهنگسرا رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام
captcha