انعقاد تفاهم‌نامه رادیو قرآن با پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن
کد خبر: 3793856
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

انعقاد تفاهم‌نامه رادیو قرآن با پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه‌ای بین پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و رادیو قرآن به امضا رسید.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به اهمیت بررسی علمی مشکلات و رفع نیازهای موجود از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز علمی و پژوهشی، روز سه‌شنبه، هفتم اسفندماه تفاهم‌نامه‌ای بین پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن به نمایندگی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی‌مقدم و رادیو قرآن به نمایندگی احمد ابوالقاسمی منعقد شد.
مشارکت در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تلاش در راستای مرجعیت قرآن در فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه، استفاده از ظرفیت‌های علمی اعضای هیئت علمی، محققان و کارشناسان پژوهشکده در برنامه‌های رادیو قرآن، همکاری در حوزه اطلاع‌رسانی رویدادها و فعالیت‌های پژوهشکده در رادیو قرآن و برگزاری رویدادها و برنامه‌های مشترک از محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.
به منظور اجرای بهینه تعهدات و محورهای اشاره شده در این تفاهم‌نامه، کمیته مشترکی از نمایندگان پژوهشکده و رادیو قرآن تشکیل می‌شود که در مورد اجرایی کردن هر یک موارد تصمیم‌گیری کرده تا پس از موافقت نهایی طرفین تفاهم‌نامه به مرحله اجرا درآید. همچنین، نمایندگان یاد شده پس از انعقاد تفاهم‌نامه به طرفین معرفی می‌شوند.
انتهای پیام

captcha