بهره‌مندی ۴ هزار مددجوی استان مرکزی از تسهیلات قرض‌الحسنه «امداد ولایت»
کد خبر: 3794502
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

بهره‌مندی ۴ هزار مددجوی استان مرکزی از تسهیلات قرض‌الحسنه «امداد ولایت»

گروه اجتماعی - مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی گفت: طی 9 ماهه سال جاری 4 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان استان از تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد با اعتبار بیش از 16.5 میلیارد تومان بهره‌مند شدند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، ناصر ناصری‌‌دوست، مدیر صندوق امداد ولایت استان مرکزی با بیان اینکه بخشی از پرداخت تسهیلات کمیته امداد از منابع صندوق امداد ولایت است، گفت: طی ۹ ماهه سال جاری چهار هزار نفر از مددجویان و نیازمندان از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان مرکزی با اعتبار ۱۶,۵ میلیارد تومان بهره‌مند شدند.
وی افزود: از ۱۶,۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بیش از پنج میلیارد تومان به منظور ایجاد اشتغال و مابقی برای کارگشایی، حل مشکلات درمانی، اقتصادی و ودیعه مسکن به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت با ارائه تسهیلات کارگشایی یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است.
ناصری‌دوست ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت، افزود: خیران با کمک‌های خود نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند و با افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد.
انتهای پیام

captcha