کارنامه کمیته امداد در طول ۴۰ سال خدمت درخشان و قابل دفاع است
کد خبر: 3795539
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
آقازاده:

کارنامه کمیته امداد در طول ۴۰ سال خدمت درخشان و قابل دفاع است

گروه اجتماعی ــ استاندار مرکزی گفت: فضای حاکم بر کمیته امداد معنوی بوده و کار کردن در این نهاد مردمی و خدمت به محرومان فرصتی طلایی برای امدادگران این نهاد است؛ خدمت به محرومان انسان را از مسیر انحرافی باز می‌دارد و کارنامه عملکرد کمیته امداد در چهل سال خدمت به محرومان درخشان و قابل دفاع است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار استان مرکزی، صبح امروز، 14 اسفندماه در دیدار با مدیرکل و جمعی از پرسنل کمیته امداد استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری گفت: نهاد انقلابی کمیته امداد در طول 40 سال خدمت توانست بخش عمده حامیان انقلاب را حمایت کند که افتخاری بزرگ برای این نهاد مردمی و امدادگران آن است.
وی برنامه‌ریزی‌های کمیته امداد در خدمت به محرومان را مؤثر دانست و اظهار کرد‌: فضای حاکم بر کمیته امداد معنوی بوده و کار کردن در این نهاد مردمی و خدمت به محرومان فرصتی طلایی برای امدادگران این نهاد است؛ خدمت به محرومان انسان را از مسیر انحرافی باز می‌دارد و کارنامه عملکرد کمیته امداد در چهل سال خدمت به محرومان درخشان و قابل دفاع است.
وی اعتماد مردمی را گنجینه‌ای ارزشمند برای کمیته امداد برشمرد و بیان کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی مناسب مدیر کل کمیته امداد استان و اعتماد‌سازی تعامل خوبی بین این نهاد مردمی‌، سایر دستگاه‌ها و خیران در سطح استان وجود دارد و دیدار مسئولان استانی از خانوارهای تحت حمایت در طول سال و پیگیری مشکلات این خانواده‌ها از نتایج این تعاملات ارزشمند است.
وی با اشاره به ایجاد دو هزار و 200 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سال جاری تصریح کرد: سهم کمیته امداد در ایجاد اشتغال پایدار قابل توجه است و از نتایج آن خودکفایی مددجویان، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و انحرافات در بین اقشار آسیب‌پذیر و کوچ مددجویان روستایی به شهرها و رونق بیشتر در مناطق روستایی است.
استاندار استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد با استانداری مرکزی در ساخت هزار واحد مسکونی مددجویی‌، گفت: ساخت این تعداد واحد مسکونی پس از مشخص و قطعی شدن زمین در سال 98 آغاز می‌شود و اقدامی مؤثر در تأمین مهم‌ترین ضروریات مددجویان تحت حمایت خواهد بود.
وی هفته احسان و نیکوکاری را فرصتی مناسب برای کمک به هم‌نوعان عنوان و بیان کرد: کمک به نیازمندان یک وظیفه همگانی است‌، خوشبختانه استان مرکزی دارای ظرفیت‌های خوبی است که امیدواریم با همکاری همه بخش‌ها‌، دستگاه‌های اجرایی و کمک‌های خیران همه نیازمندان سال جدید را با خوبی آغاز کنند.
انتهای پیام

captcha