تأمین امنیت مناطق سیل‌زده شیراز/ مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند
کد خبر: 3800485
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

تأمین امنیت مناطق سیل‌زده شیراز/ مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس با اشاره به حضور پر رنگ پليس در منطقه سيل‌زده شيراز، گفت: امنيت و آرامش اولويت اصلي پليس در جریان کمک رسانی به مناطق سیل‌زده است.

به گزارش ایکنا از فارس، احمدرضا استوار، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس امروز، 11 فروردین، پيرامون اقدامات پليس فارس در حادثه سيل اخير شيراز، بيان كرد: در سطح استان فارس با توجه به بارندگي هاي صورت گرفته شاهد وقوع سيلاب در دروازه قرآن و محله سعدي شيراز بوديم.
وي ادامه داد: نیروي انتظامي با فرماندهي و مديريت مطلوب فرمانده انتظامي استان، در جریان کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده بسیار جدی عمل کرده و از همان ابتدای بحران با برنامه‌های هدفمند و بهره‌گیری از تمام امکانات موجود در میدان حاضر شدند.
معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي انتظامي استان فارس بیان كرد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس، نیروهای امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در مناطق سیل‌زده کاهش یافته و روند امدادرساني به سيل‌زدگان سرعت بیشتری گرفت.
استوار با اشاره به حضور گشت‌هاي ويژه پليس در مناطق سيل‌زده محله سعدي شيراز افزود: در حال حاضر امنيت و آرامش كامل در اين منطقه فراهم است.
اين مقام انتظامي با اشاره به آغاز بارش باران در سطح استان فارس، گفت: از مردم درخواست مي‌شود با توجه به شرايط جوي موجود از سفرهاي غير ضروري خودداري كنند.
معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان فارس افزود: در حال حاضر كليه محورهاي مواصلاتي استان باز است و تردد در آن‌ها به‌صورت روان صورت مي‌گیرد.
استوار گفت: به رانندگان توصیه مي‌شود قبل از سفر باک بنزین خود را پر کرده، از سالم بودن برف پاک کن‌ها، سیستم بخاری و ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند؛ همچنین قبل از سفر از وضعیت جاده‌ها و محورهاي مواصلاتي مطلع شوند.
انتهای پیام

captcha