نمایشی از همدلی مردم و مسئولان در کمک به سیل‌زدگان
کد خبر: 3801083
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
امام جمعه اقبالیه بیان کرد:

نمایشی از همدلی مردم و مسئولان در کمک به سیل‌زدگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمیان با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در رفع مشکلات سیل‌‌زدگان، گفت: سیل اخیر ۴۰۰ شهر و روستای کشور را در بر گرفته که این حادثه به نمایشی از همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان تبدیل شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمیان، امام جمعه اقبالیه قزوین، 16 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، گفت: ماه رجب و به‌ویژه ماه شعبان، مقدمه و آرایشی برای مهیا شدن ورود به ماه میهمانی خداوند است. بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب «ماه رجب، ماه شعبان، یک آمادگاهی است برای اینکه انسان در ماه مبارک رمضان - که ماه ضیافت الهی است - بتواند با آمادگی وارد شود».
وی با اشاره به حادثه سیل اخیر در نقاط مختلف کشور و دغدغه مقام معظم رهبری در رفع مشکلات سیل‌‌زدگان، بیان کرد: سیل اخیر ۴۰۰ شهر و روستای کشور را در بر گرفته که این حادثه به نمایشی از همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان تبدیل شده است. بسیاری از مقام‌های نظامی و نیروهای ارتش و سپاه ساعات نخستین وقوع سیل در شهرهای مختلف مستقر شدند و ملت ایران جانانه وارد میدان شدند و کمک‌رسان مسئولان بودند.
امام جمعه اقبالیه اظهار کرد: مسیر پیامبران در جوامع مختلف یک برانگیختگی و یک حرکت عظیم با جهت‌گیری توحیدی، عبودیت و اجتناب از طاغوت بود؛ طاغوت در واقع همان جریان و خط مقابل حرکت توحیدی است که مصداق امروز آن رؤسای جمهور آمریکا و برخی کشورهای دیگر هستند.
وی ادامه داد: جریان طاغوت همواره برای اشاعه فساد، قدرت‌طلبی و مقاصد خبیث، جنگ به راه انداخته است؛ جنگی که مذموم است و مقابله با طاغوت ممدوح. تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی در طول سال‌های متمادی نمونه بارز جنگ‌افروزی‌های طاغوت و مقابله مجاهدان فلسطین و حزب‌الله لبنان و همچنین دفاع هشت ساله ملت ایران مصداق بارز جهاد در راه خداست.
فاطمیان گفت: جبهه طاغوت با اصل و هویت حرکت توحیدی مخالف است؛ آمریکا و نوکرهای او همچون آل‌ سعود به کمتر از دست کشیدن از حرکت در مسیر توحیدی راضی نمی‌شوند؛ اگر ملت ایران همانگونه که تا به حال حرکت کرده است به مسیر خود ادامه دهد، قطعاً بر دشمنان ایران اسلامی غلبه کرده و پیروز خواهد شد.
امام جمعه اقبالیه بیان کرد: فردای ایران اسلامی متعلق به جوانان مؤمن و پرانگیزه‌ای است که با اراده قاطع، فکر روشن و ابتکارهایی پی در پی می‌توانند کشور را به اوج اعتلاء برساند.
ولی عباسی
انتهای پیام
captcha