رقابت ۸۰۰ دانش‌آموز استان مرکزی در مسابقات قرآن آموزش‌وپرورش
کد خبر: 3807022
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

رقابت ۸۰۰ دانش‌آموز استان مرکزی در مسابقات قرآن آموزش‌وپرورش

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از رقابت ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان در مرحله استانی ۳۷اُمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبرداد.

رقابت800 دانش‌آموز استان مرکزی در مسابقات قرآن آموزش‌وپرورش

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان مرکزی از روز گذشته، 7 اردیبهشت به میزبانی شهرستان خمین در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) آغاز شده است.
سید‌محمد سجادی، کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در این‌باره گفت: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان مرکزی از روز گذشته، 7 اردیبهشت به میزبانی اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) شهرستان خمین آغاز شده و تا 12 همین‌ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در دو بخش آوایی و پژوهشی با یکدیگر رقابت می‌کنند، اظهار کرد: مسابقات در دو بخش آوایی شامل رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و تحقیق، مداحی، حفظ عمومی و ویژه شامل حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰جزء، ۲۰ جزء و کل و بخش پژوهشی شامل تفسیر و مفاهیم قرآن، احکام، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
سجادی از رقابت 800 دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله استانی خبر داد و افزود: دختران دانش‌آموز طی روزهای 7 اردیبهشت تا 10همین ماه و پسران از دهم تا 12با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ همچنین داوران نام‌آشنای استان داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند.
انتهای پیام

captcha