نقش مهم دانشجویان در کاهش حجم مخاطرات اجتماعی
کد خبر: 3811432
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
امام جمعه زابل تأکید کرد؛

نقش مهم دانشجویان در کاهش حجم مخاطرات اجتماعی

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه زابل ضمن تأکید ارتباط بیشتر دانشجویان با دفتر امام جمعه، از نیروی فکر و اندیشه این جوانان فهیم به عنوان پتانسیل مهمی در طرح مباحث مهم و رسیدن به راه حل‌های سازنده و منطقی جهت کاستن از حجم مخاطرات اجتماعی، یاد و آن‌ها را به همفکری جهت حل سریعتر مشکلات دعوت کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ تعدادی از دانشجویان بسیجی و اعضای مجامع دانشجویی دانشگاه‌های منطقه سیستان هم‌زمان با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان روز گذشته، 23 اردیبهشت با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه زابل دیدار کردند.

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های فعال در منطقه سیستان، ضمن بهره‌گیری از اندرزهای مشفقانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبر کیخا، به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل دانشگاه‌های منطقه، وضعیت فرهنگی شهر زابل و دغدغه‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته جهت حل مشکلات منطقه محروم سیستان پرداختند.

نقش مهم دانشجویان در کاهش حجم مخاطرات اجتماعی

امام جمعه شهرستان زابل در پایان این دیدار، ضمن تأکید ارتباط بیشتر دانشجویان با دفتر امام جمعه، از نیروی فکر و اندیشه این جوانان فهیم به عنوان پتانسیل مهمی در طرح مباحث مهم و رسیدن به راه حل‌های سازنده و منطقی جهت کاستن از حجم مخاطرات اجتماعی یاد کرد و آن‌ها را به همفکری جهت حل سریعتر مشکلات دعوت کرد.

حسین قدس‌نیا 

انتهای پیام

captcha