برگزاری تجمع خانوادگی حجاب و عفاف در کرج
کد خبر: 3824617
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

برگزاری تجمع خانوادگی حجاب و عفاف در کرج

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه البرز گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف تجمع بزرگ خانوادگی با هدف حفاظت از حریم خانواده در پارک تنیس کرج برگزار می‌شود.

برگزاری تجمع بزرگ خانوادگی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در کرج

نجمه چگینی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف همزمان با دهه‌ کرامت و ولادت گوهر علم و عفاف از 15 تا 21 تیر برگزار می شود، روز شمار این هفته را اعلام کرد.

وی در خصوص اسامی و عناوین هفته حجاب و عفاف گفت: شنبه، ۱۵تیر «عفاف و حجاب‌، فریضه الهی، سیره فاطمی(س)؛ یکشنبه،۱۶تیر «عفاف و حجاب‌، تجلی فطرت، تاج بندگی»، دوشنبه، ۱۷ تیر «عفاف و حجاب‌، حقوق شهروندی، احترام به قانون» و سه‌شنبه، ۱۸ تیر «عفاف و حجاب‌، تکریم خویشتن، احترام به آزادی» انتخاب شده است.

چگینی ادامه داد: چهارشنبه، ۱۹تیر «عفاف و حجاب‌، اخلاق مداری، خانواده سالم»؛ پنج‌شنبه، ۲۰تیر «عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه، ۲۱ تیر «عفاف و حجاب‌، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نام‌گذاری شده است.

این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه این هفته در استان البرز، تجمع بزرگ خانوادگی در پارک تنیس بلوار جمهوری شهر کرج که در روز پنج‌شنبه، 20 تیرماه برگزار می‌شود و در این تجمع اعضای خانواده با هدف حفاظت از حریم خانواده حضور پیدا می‌کنند.

چگینی افزود: برنامه‌هایی مانند نشست‌های تخصصی پیرامون حجاب و عفاف، نشست‌های مردمی درباره معضلات بی‌حجابی و بدحجابی در اماکن عمومی، تجلیل از بانوان و دختران محجبه، ایستگاه صلواتی سلامت و خدمات پزشکی و اجرای برنامه‌های متنوع در مساجد شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

انتهای پیام

captcha