اعلام برگزیدگان مسابقات اوقاف در بندر ماهشهر
کد خبر: 3826107
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

اعلام برگزیدگان مسابقات اوقاف در بندر ماهشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ اسامی نفرات برتر مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امورخیریه در بندر ماهشهر اعلام شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ اسامی نفرات برتر مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امورخیریه در بخش شفاهی در بندر ماهشهر اعلام شد.
در بخش آقایان، اسماعیل محمدی، احمد آلبوعبادی و طاهر آلبوغبیش در رشته قرائت، نعمت‌اله عساکره، جلیل زنگویی و کریم عبادیان در رشته ترتیل، مجتبی تنگسیری، حسین غانمی و حمید سیمری در رشته دعاخوانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین خیراله عثمان‌زاده و مهدی‌نژاد مقدم در رشته اذان به ترتیب مقام اول و دوم، محمد فلاحی در رشته حفظ کل مقام اول، سعید باوی و امین عساکره در رشته حفظ 10جزء به ترتیب مقام اول و دوم را به‌دست آوردند.
در بخش بانوان لیلا حزباوی، خدیجه آلبوغبیش و سکینه دریساوی در رشته قرائت، فاطمه دهقانی، فردوس طاها و صدیقه گریزی‌زاده در رشته ترتیل، فرنگیس پرتو، لیلا دریایی و فرزانه قنواتیان در رشته دعاخوانی، نادیا ابراهیمی، حمیده بن رشید و شوکت نیلدارزاده در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در رشته حفظ 20 جزء نرگس غبیشاوی و نصرت محمودی حائز رتبه اول و دوم شدند.

علی‌اصغر ارشدی‌فر
انتهای پیام
captcha