فراخوان همایش ملی فرماندهی و مدیریت از منظر امام علی(ع) اعلام شد
کد خبر: 3830315
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

فراخوان همایش ملی فرماندهی و مدیریت از منظر امام علی(ع) اعلام شد

گروه اندیشه ــ اولین همایش ملی فرماندهی و مدیریت از منظر امیرالمومنین امام علی(ع) 27 مردادماه، در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اولین همایش ملی فرماندهی و مدیریت از منظر امیرالمومنین امام علی(ع) 27 مردادماه، به همت بنیاد بین‌المللی غدیر در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار می‌شود.
«مفاهیم، اصول و رویکردهای فرماندهی و مدیریت از منظر امیرالمؤمنین امام علی(ع)»، «مبانی هستی‌شناسی، معرفت‌شناسی و انسان‌شناختی فرماندهی و مدیریت از منظر امیرالمؤمنین امام علی(ع)»، «ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های فرماندهی و مدیریت از منظر امیرالمؤمنین امام علی(ع)»، «روش‌شناسی طراحی الگوی مطلوب فرماندهی و مدیریت از منظر امیرالمؤمنین امام علی(ع)» و مطالعه تطبیقی فرماندهی و مدیریت از منظر امیرالمؤمنین امام علی(ع) و سایر ادیان و مكاتب مدیریتی» و «تدوین نظریه‌های فرماندهی و مدیریت مبتنی بر آموزه‌ها و سیره عملی امیرالمؤمنین امام علی(ع)» از جمله محورهای این همایش اعلام شده است. 
علاقه‌مندان تا تاریخ 15 مرداد فرصت دارند مقالات خود را در محورهایی که همایش برگزار می‌شود، ارسال کنند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال مقالات و همچنین تمامی محورهای همایش می‌توانند به نشانی http://cmghadir.ir/ مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha