بهره‌گیری از «راهبران شغلی»؛ گامی مؤثر در مسیر توانمندی مددجویان
کد خبر: 3830813
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

بهره‌گیری از «راهبران شغلی»؛ گامی مؤثر در مسیر توانمندی مددجویان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه طرح «راهبران شغلی» یکی از طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی است، گفت: بهره‌گیری از این طرح گامی مؤثر در مسیر توانمندی و فقرزدایی است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار با فرماندار شهرستان خمین با بیان اینکه طرح راهبران شغلی یکی از طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد است‌، گفت: بهره‌گیری از راهبران شغلی گامی موثر در مسیر توانمندی و فقرزدایی است.

وی در ادامه ضمن تشکر از فرماندار و مسئولان شهرستان خمین با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌هاست و در ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید مؤثر است تصریح کرد: هدف از اجرای طرح راهبران شغلی بهره‌گیری از ظرفیت، تجارب، توان علمی و عملی کارآفرینان، نخبگان، مراکز اقتصادی پویا و پارک‌های فناوری در رشته‌های مختلف اعم از تولید، خدمات، صنعتی، کشاورزی و دامپروری برای ایجاد اشتغال ثابت مددجویان تحت حمایت است.

این مقام مسئول در ادامه مسکن مناسب را از مهم‌ترین نیازهای مددجویان تحت حمایت دانست و اظهارکرد: تعداد 2700 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان مستأجر هستند و با توجه منابع محدود برای حل مشکل مسکن این خانواده‌ها نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، مسئولان و خیران هستیم.

احمد طهرانی، فرماندار شهرستان خمین نیز ضمن تشکر از اقدامات کمیته امداد در کمک به محرومان گفت: کمیته امداد در مسیر توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت عملکرد موفقی داشته است.
انتهای پیام

captcha