جهاددانشگاهی در راستای انجام تحقیقات کاربردی قدم بردارد
کد خبر: 3831091
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

جهاددانشگاهی در راستای انجام تحقیقات کاربردی قدم بردارد

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان با بیان این‌که از جهاددانشگاهی انتظار می‌رود در راستای انجام تحقیقات کاربردی قدم بردارد، گفت: تولید دانش‌محور از اهداف مهم این نهاد انقلابی است و به‌خوبی در سطح جامعه شاهد این قضیه از سوی جهاددانشگاهی هستیم.

lسعید فرح‎بخش، رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با گرامی‌داشت 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، گفت: هدف اصلی جهاد دانشگاهی الگوسازی و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه و انجام کارهایی بزرگ با اتکا بر توان خود است.
وی ادامه داد: حمایت، تشویق و جذب دانشجویان و پژوهشگران جوان و مستعد و برنامه‌ریزی و ایجاد شرایط و امکانات لازم به‌منظور فراهم آوردن زمینه فعالیت‌های علمی و پژوهشی آنان بر مبنای شناخت مشکلات واقعی و نیازهای تخصصی جامعه از عمده اهداف جهاد دانشگاهی بوده که در این خصوص قدم‌های خوبی برداشته است.
فرح‎بخش با بیان این‌که جهاد دانشگاهی اقدامات خوبی در لرستان انجام داده و نمونه آن ایجاد شعبه‌ای از پژوهشکده رویان است، ادامه داد: این نهاد علمی در حوزه آموزشی نیز اقدامات خوبی انجام داده و فعالیت خوبی در این راستا دارد.
وی افزود: انجام تحقیقات توسعه‌ای و کاربردی از دیگراهداف تاسیس جهاد دانشگاهی است که از این نهاد انتظار می‌رود در راستای انجام تحقیقات کاربردی قدم بردارد.
فرح‎بخش گفت: تولید دانش محور از اهداف مهم این نهاد انقلابی است و به‌خوبی در سطح جامعه ما شاهد این قضیه از سوی جهاد دانشگاهی هستیم.

انتهای پیام

captcha