راهیابی 178 دانش‌آموز البرزی به المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور
کد خبر: 3831670
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

راهیابی 178 دانش‌آموز البرزی به المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور

گروه اجتماعی- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز از راهیبابی 178 دانش‌آموز استان به المپیاد فرهنگی و ورزشی کشوری خبرداد و گفت: دانش‌آموزان به نام شهید مدافع حرم «عبدالرشیدرشوند» در این مسابقات حاضر می‌شوند.

راهیابی 178 دانش‌آموز البرزی به المپیاد فرهنگی و ورزشی کشور

فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانش‌آموزان با هدف استعدادیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد در رشته های مختلف ورزشی در مدارس خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان پسر و دختر برگزیده این استان به المپیاد فرهنگی ـ ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور آغاز شده است.
وی افزود: 178 دانش‌آموز البرزی به نام شهید مدافع حرم «عبدالرشید رشوند» در این دوره از مسابقات حاضر می‌شوند.
این مسئول با بیان اینکه دانش‌آموزان البرزی در رشته‌های فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال، والیبال، دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک به رقابت می‌پردازند، اظهار کرد: این مسابقات در استان‌های مازنداران، اردبیل، اصفهان، سمنان و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
علیزاده با اشاره به اینکه المپیاد فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور تا ۳۱ مرداد ماه ۹۸ ادامه دارد، گفت: دانش‌آموزان البرزی هر ساله در مسابقات ورزشی کشوری و برون مرزی حائز مقام برتر می‌شوند و مدال‌های رنگارنگ و کاپ اخلاق برای استان به ارمغان می‌آورند.
انتهای پیام

captcha