‌تکریم ارباب‌رجوع؛ فرهنگی فراموش‌شده
کد خبر: 3832327
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

‌تکریم ارباب‌رجوع؛ فرهنگی فراموش‌شده

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس ‌با تأکید بر اینکه اساس کشور باید مبتنی بر خدمت به مردم باشد، گفت: متأسفانه فرهنگ تکریم ارباب رجوع از یادها رفته و خروجی کار دستگاه‌ها برای مردم زمان‌بر و موجب افزایش هزینه‌ها شده است.

فرهنگ تکریم ارباب‌رجوع از یادها رفته است

به گزارش ایکنا از البرز، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، امروز، 13 مردادماه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه کشور را با هزینه بالا اداره می کنیم، اظهار کرد: دولت طی سال های گذشته بخشی از منابع خود را به خوبی مدیریت نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منابع کشور به درستی میان سازمان ها و ادارات تخصیص داده نمی‌شود، گفت: این موضوع نشان از عدم وجود برنامه‌ریزی‌های مناسب است.

نماینده مردم شهرستان کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا با اشاره به لزوم مطالعه برنامه ششم توسعه، بیان کرد: اگر می‌خواهیم به خوبی مدیریت داشته باشیم و به مردم خدمات‌رسانی کنیم و متوجه اختلاف نظرها و انحراف‌ها شویم، باید برنامه‌های کلان کشور را بدانیم و در خصوص آن برنامه‌ریزی کنیم.

کولیوند با تاکید بر اینکه باید نسبت به برنامه‌های کلان کشور آگاهی مناسب داشته باشیم، گفت: اکنون درآمد دولت با مشکل مواجه شده، همه مدیران باید بدانند دولت دو سال گذشته چه میزان اوراق مشارکت فروخته و تا دو سال آینده چه میزان بدهی خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی در همه زمینه‌ها، گفت: امروز که دولت زیر فشارهای سنگین دشمنان است، پاسخگویی با اخلاق به مردم باعث امیدواری مردم به نظام می‌شود.

به گفته نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس در برخی از ادارات پاسخ یکروزه بیش از سه ماه به طول می‌انجامد و مدیران دستگاه‌ها از زیرمجموعه خود بی‌خبرند.

کولیوند با اشاره به اینکه عملکرد ادارات و سازمان‌ها موجب افزایش هزینه‌های مردم شده است، گفت: مردم برای دریافت پاسخ یک نامه پنج بار به اداره مربوطه مراجعه می‌کنند و این نشان می‌دهد که فرهنگ خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع از یادها رفته است.

وی با تأکید بر اینکه اساس کشور باید مبتنی بر خدمت به مردم باشد، اضافه کرد: خروجی کار دستگاه‌ها برای مردم زمان‌بر شده و موجب افزایش هزینه‌ها شده است.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس با بیان اینکه نمونه‌های بسیاری در خصوص عدم تکریم ارباب رجوع در ادارات استان البرز گزارش می‌شود، گفت: بسیاری از مردم به دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص مراجعه می‌کنند. مدیران میانی و کارمندان باید پاسخ صریح بدهند.

کولیوند بزرگترین مشکل کشور را مطبوعاتی صحبت کردن مدیران دانست و گفت: مدیران در شورای اداری باید خطاها را تذکر دهند و به گونه‌ای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.
انتهای پیام

captcha