آمادگی کمیته امداد استان مرکزی برای دریافت نذورات عید قربان
کد خبر: 3833797
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

آمادگی کمیته امداد استان مرکزی برای دریافت نذورات عید قربان

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۹۰ پایگاه در سراسر استان مرکزی آماده دریافت نذورات مردمی در عید سعید قربان هستند، که از این تعداد ۲۱ پایگاه در شهرستان اراک مستقر می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شاپور جلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد استان مرکزی آماده دریافت کمک‌های مردمی در عید قربان است‌، گفت: امکان مشارکت مردم در طرح نذر قربانی با هر مبلغی امکان‌پذیر است و کمیته امداد براساس نذورات نقدی جمع‌آوری شده، به نیت افراد مشارکت‌کننده، اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان خواهد کرد.

وی افزود: 90 پایگاه در سراسر استان مرکزی آماده دریافت نذورات مردمی در عید قربان هستند که از این تعداد 21 پایگاه در شهرستان اراک مستقر می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مردم استان در سال گذشته یک میلیارد و 816 میلیون تومان به نیازمندان در عید قربان به صورت گوشت نذری و مبلغ نقدی کمک کردند‌، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این کمک‌ها در سال جاری بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان برسد.

وی در ادامه گفت: خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 0111470070005 بانک ملی‌، شماره کارت 6037991899940088 و یا با شماره گیری کد # 086*8877*  واریز و به نیازمندان کمک کنند.

جلالی اضافه کرد: زمینه مشارکت در پویش نذر قربانی در پایگاه اینترنتی کمیته امداد به نشانی emdad.ir نیز فراهم شده و مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه، در کمک به خانواده‌های نیازمند همراهی کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی در پایان ضمن تشکر از خیران و مردم نیک‌اندیش استان خاطر‌نشان کرد: تمامی کمک‌های مردمی در کمترین زمان به دست افراد نیازمند می‌رسد.

انتهای پیام

captcha